نماینده مریوان و سروآباد در مجلس در تذکری خطاب به وزیر کشور:
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر کشور گفت: دولتمردان‌تان در استان کردستان فرمانداری 5 شهرستان را صرفاً به خاطر مسائل جناحی و عدم توجه به شایسته‌سالاری و مردم‌داری بلاتکلیف کرده‌اند و شما فقط نظاره‌گر هستید.
کد خبر: ۷۹۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴ 10 November 2019

به گزارش تابناک کردستان، منصور مرادی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته وحدت و تسلیت جان باختن شماری از هموطنان در زلزله آذربایجان شرقی، اظهار کرد: ما نمایندگان مناطق کمتر برخوردار متأسفانه باید همیشه دنبال موقعیت برای اعتراض و تذکر به مسئولان ارشد کشوری بگردیم که چرا محرومیت مناطق ما آنقدر حجیم است که با اقدامات چندساله به پایان نمی‌رسد به خصوص اگر این اقدامات با اعتبارات قطره چکانی صورت گیرد.

وی گفت: متأسفانه کم‌کاری برخی مسئولین آنقدر زیاد است که من تذکراتم را به مسئولین کشوری می‌دهم ولی انتظار دارم آنها هم به مسئولین استانی تذکرات لازم را بدهند چون آنها در خیلی موارد خود مانع توسعه استان کردستان هستند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر کشور تصریح کرد: سفرتان به استان کردستان تشریفاتی و آغازی دیگر برای برگزاری جلسات تکراری و بدون خروجی است. دلیل بی توجهی‌هایتان نسبت به باز نبودن مرزها و عدم تأمین معیشت مردم این مناطق چیست.

وی گفت: دولتمردان‌تان در استان کردستان فرمانداری 5 شهرستان را صرفاً به خاطر مسائل جناحی و عدم توجه به شایسته‌سالاری و مردم‌داری بلاتکلیف کرده‌اند و شما فقط نظاره‌گر هستید. تدبیرتان و امیدتان این بود؟

مرادی خطاب به «رحمانی‌فضلی» افزود: جناب وزیر نمی‌خواهید برای مردم استان کردستان توضیح دهید که دلیل عدم همراهی حتی یک نفر از نمایندگان استان کردستان از 6 نماینده در سفر اخیر جنابعالی به کردستان چه بوده است حداقل این موضوع را از آقای استاندار بپرسید!

وی در تذکری خطاب به وزیر نیرو هم خاطر نشان کرد: دلیل عدم توجه‌تان به وضعیت سدهای استان کردستان و حاشیه سدها چیست؟ خبر دارید که جاده اطراف سدها به خاطر کم کاری و بی مسئولیتی نسبت به استان کردستان گاها روزانه قربانی می‌گیرند؟ خبر دارید که روستاهای اطراف سدهایمان روزانه یک ساعت از آب شرب بهره‌مند نیستند؟ از شخص شما می‌خواهم پاسخگو باشید شما باید این موارد را پاسخ دهید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار