معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت : با توجه به میزبانی مردم شهرستان مهران از زائران اربعین حسینی و به منظور تقدیر از خدمت رسانی مردم این شهرستان، رهبر معظم انقلاب از مردم این شهرستان تقدیر می کند.
کد خبر: ۷۹۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 13 November 2019

به گزارش تابناک ایلام  ؛ حجت الاسلام حشمت الله رستمی اظهار داشت : به همین منظور پنج هزار بسته فرهنگی اهدایی رهبر معظم انقلاب بین مردم این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: این بسته های فرهنگی توسط ۱۲۰ نفر از روحانیان در قالب گروه های سه نفره طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از طریق مراجعه به درب منازل مردم این شهرستان توزیع می شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر بسته های فرهنگی، تقدیر نامه ای به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به منظور پاسداشت خدمات مردم مهران در ایام اربعین به مردم اهدا می شود تا سالهای آینده نیز شاهد خدمات رسانی مردم این منطقه به زائران اربعین حسینی باشیم.

به گفته معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام، این اقدام به همت سازمان تبلیغات اسلامی کشور و اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام انجام و برای توزیع این بسته ها هماهنگی های لازم با مسوولان و دستگاه های مختلف انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار