معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان به تابناک خبر داد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: طبق گزارش‌های اولیه رسیده از شهرستان سقز، بر اثر روی دادن حادثه آتش‌سوزی در یک تالار عروسی شهر سقز، متأسفانه 11 نفر از حاضران در تالار جان خود را از دست داده و 36 نفر هم مصدوم شده‌اند.
کد خبر: ۸۰۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵ 05 December 2019

حسین خوش‌اقبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابناک کردستان با اشاره به روی دادن حادثه آتش‌سوزی در یکی از تالارهای عروسی شهر سقز اظهار کرد: حادثه حدود ساعت 22 شامگاه امروز پنجشنبه روی داده است. 

وی با بیان اینکه دلیل اولیه حادثه، آتش‌سوزی بخاری بوده و هنگامی که حاضران به دلیل ترس حاکم شده بر فضا، به طرف درهای خروجی هجوم برده‌اند عده‌ای زیر دست و پا مانده و جان خود را از دست داده‌اند، گفت: در این حادثه، متأسفانه 11 نفر از حاضران در تالار جان خود را از دست داده‌اند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: مطابق آمار اعلام شده، 36 نفر از شهروندان هم در حادثه تالار عروسی سقز مصدوم شده‌اند که اقدامات درمانی برای بهبود وضعیت آنها در حال انجام است.

وی با تسلیت این حادثه تأسف‌بار به مردم استان کردستان، بویژه مردم شهرستان سقز، گفت: هیچ مشکل امنیتی در محل روی نداده و ابعاد دقیق این حادثه دلخراش پس از بررسی‌های نهایی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار