مدیرکل پدافند غیر عامل کردستان خبر داد
مدیرکل پدافند غیر عامل کردستان با اشاره به اینکه تاکنون وجود قرص در سه مورد کیک‌های خوراکی در این استان مشاهده و گزارش شده است، گفت: اعضای کمیسیون بیوتروریسم و کارگروه زیستی پدافند غیرعامل این استان این کیک‌های حاوی قرص را بررسی و سپس نتایج را به اطلاع مردم می‌رسانند.
کد خبر: ۸۰۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 15 December 2019

به گزارش تابناک کردستان، احمد محمدرضایی با اشاره به اینکه کشف این قرص‌ها از ۱۰ روز گذشته در فضای مجازی اطلاع‌رسانی شده است، اظهار کرد: در این استان 3 مورد گزارش داشتیم که در یکی از شهرستان‌ها اعلام و در ۲ شهرستان دیگر خبر آن منتشر شد.

وی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، مشخص شد این قرص‌ها از نوع عمومی است و هیچ خطری برای سلامت مصرف کننده ندارد ولی توصیه می‌شود والدین تمامی خریدهای خود را از مراکز عرضه مجاز و شناسنامه‌دار تهیه و از خرید هرگونه مواد غذایی از دستفروشان خودداری کنند.

مدیرکل پدافند غیر عامل کردستان با بیان اینکه هم اکنون اعضای قرارگاه زیستی و کمسیون بیوتروریسم به منظور بررسی بیشتر جوانب کشف کیک‌های حاوی قرص وارد کار شده‌اند، افزود: در جلسات برگزار شده کمیسیون بیوتروریسم و قرارگاه زیستی مقرر شد تمام واحدهای تولید و عرضه با همکاری اعضا به صورت مستمر بازرسی و پایش شوند و علاوه بر جمع‌آوری موارد مشکوک از واحدهای صنفی، مراجع امنیتی و انتظامی را جهت بررسی بیشتر موضوع در جریان بگذارند.

کردپرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار