عضو شورای اسلامی شهر قم، سرانه فردی شهروندان قمی را نسبت به بسیاری از کلان‌شهرها بیشتر دانست.
کد خبر: ۸۰۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۵ 18 December 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌سید محمد آتش‌زر، با اشاره به ثبات مدیریت شهری در شهرداری قم اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر قم در دوره پنجم فعالیت خود با ابقای شهردار قم، سبب ایجاد ثبات مدیریت در شهرداری قم شدند تا شهرداری قم با تکیه ‌بر همین ثبات و ادامه برنامه‌های مدنظر خود ازنظر درآمدی نسبت به دیگر کلان‌شهرها بعد از تهران رتبه دوم را کسب کند، همچنین شهر مقدس قم از نظر فعال بودن پروژه‌های مهم شهری در حال حاضر جلوتر از دیگر شهرها است که این نشان از درایت شورای اسلامی شهر مقدس قم در ابقای شهردار و به‌تبع همین مهم حمایت از تصمیمات کلان مدیریتی در شورا بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: در هیچ کجای کشور با شرایط عمرانی شهر قم قابل‌مقایسه نیست و ما شاهد تحرکی در بسیاری از شهرها نیستیم ولی در شهر قم در هفته دولت 75 پروژه کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسیده است و فاصله ما با بسیاری از شهرها در این زمینه زیاد است که این موفقیت زیاد خوشایند برخی‌ها نیست.

وی با تأکید بر شرایط خاص شهر مقدس قم، ادامه داد: ثبات مدیریت، هماهنگی شورای اسلامی شهر با شهرداری و نیز پشتیبانی و ایجاد هم‌افزایی و همدلی با استاندار قم از مجموعه مدیریت شهری سه امتیاز و برگ برنده مهم شهر قم است.

آتش‌زر خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر قم دنبال حاشیه، مسائل جزئی و اختلافات سیاسی نیست بلکه برعکس به دنبال هم‌افزایی و همکاری با تمام دستگاه‌های اجرایی شهر در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان عزیز قمی است.

عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم یادآور شد: با شروع سومین سال فعالیت شورای شهر قم، در انتخابات هیئت‌رئیسه و روسای کمیسیون‌های شورای شهر کمترین تغییرات را داشتیم و افراد با حداکثر آرا یعنی 13 رأی انتخاب شدند که این موضوع نیز نشان از انسجام بیش‌ازپیش در شورا اسلامی شهر است و نتیجه آن مرتفع شدن مشکلات شهروندان و تسریع در اجرای امور خواهد بود.

وی با بیان اینکه سرانه فردی شهر قم نسبت به شهر تهران جلوتر است، یادآور شد: شهرداری تهران از حمایت مستقیم دولتی برخوردار بوده و نسبت دریافتی کمک‌های دولتی آن از سایر کلان‌شهرها بالاتر است، اما باافتخار باید بیان کرد که سرانه فردی شهر قم نسبت به شهر تهران جلوتر است.

آتش زر اضافه کرد: مدیریت شهری در این دوره در افزایش سرانه فضای سبز، پروژه‌های بزرگ شهری، تملک و بازگشایی معابر بزرگ مانند عمار یاسر و جمهوری اسلامی و غیره بسیار مفید و ملموس برای مردم عمل نموده است و شورای اسلامی شهر نیز یاری‌دهنده مدیریت شهری در تسریع و عملیاتی کردن این امور است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار