معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت: جهیزیه ۱۰۰ زوج نیازمند این استان با مشارکت و همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تامین می‌شود.
کد خبر: ۸۱۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ 18 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛شبیب جعفرزاده افزود: تامین این تعداد جهیزیه هرکدام به ارزش ۶۰ میلیون ریال از سوی این موسسه تعهد و در آینده نیز این مشارکت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این جهیزیه شامل ۱۲ قلم کالای اساسی و ضروری ایرانی بوده و این اقدام علاوه بر کمک به این زوج‌ها در راستای حمایت از کالای ایرانی است.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام تاکید کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌هایی که در این زمینه به امضا رسیده است سپاه پاسداران نیز برای تامین ۲۰۰ مورد جهیزیه ۶۰ میلیون ریالی برای مددجویان این نهاد با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه‌(س) اعلام آمادگی کرده است.

جعفرزاده با بیان اینکه تامین جهیزیه برای زوج‌های مددجو از زمان تاسیس این نهاد یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و خدمات حمایتی کمیته امداد است، گفت: از این طریق سالانه به صدها زوج نیازمند و مددجوی این نهاد کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت می‌شود و هم اکنون تعداد زوج‌های پشت نوبت دریافت جهیزیه به حداقل رسیده است.

وی اضافه کرد: امسال تاکنون بیش از ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط این نهاد جهت تامین جهیزیه بیش از ۷۰۰ زوج نیازمند و مددجوی استان ایلام هزینه شده است.

جعفرزاده ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوج‌های مددجو را یکی دیگر از خدمات این نهاد عنوان کرد و یادآور شد: مشاوره‌های قبل از ازدوج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به همه زوج‌های مددجو به صورت رایگان ارائه می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار