افشین آزادی در گفتگو با تابناک:
رئیس حوزه هنری کرمانشاه گفت: هنرمندان به منظور مقابله با بیماری کرونا آثار هنری با محوریت تجلیل از پرستاران و کادر درمان و به زبان ها کوردی و کرمانشاهی تولید می کنند.
کد خبر: ۸۲۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 05 March 2020

افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در راستای شیوع بیماری کرونا، دستور العمل جامعی در کل کشور است ما هم نسبت به این قضیه احساس تکلیف کردیم. در کنار این دستورالعمل ها قانونی مبنی بر تعطیلی سینماها و برنامه ها جمعی وجود دارد.

 وی افزود: ما نیز در حوزه هنری برنامه ها جمعی را تعطیل کردیم، در سینماها اکران ها متوقف شد و از فرصت پیش آمده برای تعمیرات سینما آزادی استفاده کردیم. بعد از شروع سال جدید دو سالن دیگر به سالن سینما آزادی اضافه می شود و آن را به یک پردیس سینمایی تبدیل می کنیم.

 رئیس حوزه هنری بیان داشت: کل فعالیت ها عملیاتی ما تا پیش از این مبتنی بر وحدت بوده و در حال حاضر روی تکثر کار می کنیم. در واقع هنرمندان به صورت جداگانه و مستقل در حال فعالیت هستند، تیمی در خصوص بیماری کرونا تشکیل دادیم.

وی تولید کاریکاتور، تولید محتواها مختلف و پوستر سازی درباره مقابله و پیشگیری از کرونا ویروس در محورها مختلف را از جمله فعالیت ها هنرمندان در این ایام عنوان کرد و گفت: محوریت تولید محتواها شامل تجلیل از پرستاران و کادر درمانی به زبان ها مختلف کوردی و کرمانشاهی است.

 آزادی تاکید کرد: در حال حاضر مردم به آرامش و ایجاد فصایی امن نیاز دارند بنابراین هنرمندان در منازل خود به تهیه آثار هنری اقدام می کنند و برای ترویج محصولات در فضای مجازی اقدام می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار