مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه پایداری تولید و ایمن بودن تجهیزات از اولویت های اصلی مسئولان پالایشگاه گاز ایلام است، گفت: برای تحقق این موضوع می بایست پروژه های مهم و زیادی تعریف و به اجرا درآید.
کد خبر: ۸۴۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 20 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ روح اله نوریان در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پالایش گاز ایلام که با حضور مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، افزود: برخی از مشکلات این مجتمع صنعتی، میراث به جای مانده از زمان طراحی می باشد که برای رفع آنها نیازمند تامین اعتبار و کمکهای مسئولان در سطح شرکت ملی گاز ایران است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه فروش کامل LPG نیازمند حمایتهای مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید و ستاد شرکت ملی گاز ایران و همکاری همه جانبه امور بین الملل وزارت نفت می باشیم، اظهار داشت: اگر چنانچه همه محصولات به پتروشیمی ایلام تحویل داده شود هم از هدر رفت آن جلوگیری می شود و هم برای شرکت درآمد زایی خوبی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه تنوع بخشیدن به محصولات گوگردی این شرکت برای فروش بهتر و درآمد زایی بیشتر از برنامه های اصلی این پالایشگاه می باشد، تصریح کرد:برنامه ریزی برای تدوین اهداف و ماموریتهای شرکت در حال انجام بوده و با تلاشهای انجام شده تاکنون اهداف میان مدت سال جاری در این پالایشگاه احصا شده است .

 نوریان افزود: بهره وری و توانمند سازی نیروی انسانی و استفاده بهینه از این منابع و ایجاد فضای صمیمی برای بهره وری بیشتر کار، افزایش و پایداری تولید از اولویتهای اصلی این شرکت در سال جاری خواهد بود.

همچنین مدیرعامل سابق شرکت پالایش گاز ایلام در این مراسم با اشاره به اینکه در طول دو سال گذشته تلاش شد که توانایی بلقوه همکاران به بالفعل تبدیل شود، گفت: پایداری تولید در سالهای اخیر در واحد گوگرد محقق و بیش از 85 هزار تن LPG نیز به پارس جنوبی ارسال شده است.

شهریار داری پور با اشاره به اینکه در طول دو سال گذشته این پالایشگاه، موفق به اخذ تقدیر نامه 4 و 5 ستاره تعالی شده است ، افزود: رتبه دوم سلامت اداری، رتبه اول پژوهش و فناوری و اخذ تندیس سیمین مسئولیتهای اجتماعی وزارت نفت تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته در طول دو سال گذشته بوده است.

در پایان این مراسم مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه منطقه غرب کشور از نقاط حساس شرکت ملی گاز ایران است ، گفت استمرار تولید پالایشگاه گاز ایلام به عنوان تنها پالایشگاه تولید کننده گاز در غرب کشور دارای اهمیت زیادی است و گرچه با آمدن خط ششم سراسری انتقال گاز کمی از حساسیت آن کاسته است ولی صادرات گاز در این منطقه حساسیت آن را دو چندان کرده است.

مسعود زردویان افزود: توجه خاص به تعمیرات اساسی پالایشگاه ، برنامه ریزی فشرده برای استمرار تولید و توجه به سلامت کارکنان در شرایط امروزی کرونا از خواسته های این مدیریت برای این واحد صنعتی است که انتظار می رود مسئولان آن برنامه ریزی های لازم را به عمل آورند.

در پایان این مراسم از زحمات مهندس شهریار داری پور تقدیر و دکتر روح اله نوریان بعنوان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام معرفی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار