افشین آزادی در گفتگو با تابناک:
رییس حوزه هنری کرمانشاه از اجرای فعالیت های هنری در بستر فضای مجازی با شیوع ویروس کرونا خبر داد و کرمانشاه گفت: در صورت عدم هرگونه مشکلی سینما ها بعد از عید فطر بازگشایی و سینما آزادی نیز به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۴۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 23 April 2020

پردیس سینمایی آزادی بعد از عید فطر بازگشایی می شود/ اجرای فعالیت ها هنری در بستر فضای مجازی

افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: عنوان پردیس سینمایی را پس از ایجاد تغییراتی در سینما آزادی با اقماض می توان پردیس سینمایی نامید،همچین در حال ساخت دو سالن کوچک و یک کافی شاپ در سینما هستیم. ایجاد امکانات رفاهی بیشتر برای مخاطبان سینما از دغدغه های مهم ما بود و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد سینماها بعد از عید فطر بازگشایی می شوند و سینما آزادی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: شیوع بیماری کرونا مسائل و محدودیت هایی به ارمغان آورد پیش از این در اجرای برنامه ها بیشتر به دنبال وحدت و تجمع بودیم که در پی شیوع کرونا و انزوای اجتماعی حاصل از آن باید برنامه ها را بر مبنای فاصله گذاری اجتماعی سیاست گذاری می کردیم، در همین راستا تعدادی از هنرمندان تابلوهای نقاشی و کارهای کاریکاتوری را در منزل انجام و در فضای مجازی به اطلاع عموم می رسانند، شب خاطره ای نیز به صورت مجازی برگزار می شود.

آزادی در پایان اضافه کرد: در ایام عید نوروز شب شعری به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و حضرت عباس برگزار شد، همچنین در حوزه فضای مجازی اپلیکیشن دعای صحیفه سجادیه به زبان کوردی سورانی ( ویژه حوزه بین الملل و کوردها خارج از ایران) تولید شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار