شهردار سنندج:
شهردار سنندج، با بیان اینکه فعالیت در آرامستان ها جزء مشاغل بسیار سخت است، گفت: کارگران آرامستان ها هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی ممکن است دچار مشکل شوند.
کد خبر: ۸۴۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 27 April 2020

فعالیت در آرامستان‌ها از سخت ترین مشاغل است

شهردار سنندج، با بیان اینکه فعالیت در آرامستان ها جزء مشاغل بسیار سخت است، گفت: کارگران آرامستان ها هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی ممکن است دچار مشکل شوند.

حشمت اله صیدی امروز(۸ اردیبهشت) و به مناسبت هفته کار و کارگر، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری با حضور در آرامستان بهشت محمدی از کارگران این سازمان تجلیل به عمل آوردند، اظهار کرد: شهرداری ها به عنوان یک نهاد مردمی وظایف بسیار مهم و خطیری در راستای خدمات رسانی به شهروندان و رفع مشکلات شهری برعهده دارند.

وی بیان کرد: کارگران شهرداری ها جزء نیروهای بسیار خدوم و زحمتکش هستند که به صورت شبانه روزی و در بخش های مختلف در حال فعالیت هستند و خوشبختانه شهروندان هم قدردان زحمات این قشر زحمتکش هستند.

وی گفت: همواره شهرداری ها در بحران ها، حوادث و مناسبت های مختلف در سطح شهر در خط مقدم خدمات رسانی و امداد رسانی هستند که کارگران در ارائه این خدمات نقش بسزایی را ایفا ء می‌کنند.

صیدی عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا یکی از بحران هایی بود که کل جهان را در برگرفت و در دو ماه اخیر شاهد تلاش همه جانبه تمامی دستگاه ها و نهادها بودیم که تلاش شهرداری ها در راستای کاهش شیوع این ویروس منحوس قابل توجه بوده است.

وی افزود: سازمان آرامستان ها به دلیل نوع فعالیت کاری خود یکی از سازمان هایی است که فعالیت در آن به خاطر شرایط روحی مراجعان از سخت ترین مشاغل است.

صیدی عنوان کرد: یکی از بخش های مهم شهرداری که در این ایام با از خود گذشتگی و ایثار تلاش خالصانه ای داشتند کارکنان و کارگران سازمان آرامستان ها بودند که نقش مهمی را ایفاء کردند.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کار و کارگر به تمامی کارگران به ویژه کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری سنندج از زحمات کارگران سازمان آرامستان ها که هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی ممکن است دچار مشکل شوند؛ تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این دیدار و به مناسبت هفته کار و کارگر از کارگران سازمان آرامستان ها با اهداء لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

منبع// ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار