هشدار معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان به باشگاه‌داران:
معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: موضوع تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا کماکان به قوت خود باقی است.
کد خبر: ۸۴۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 28 April 2020

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: موضوع تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا کماکان به قوت خود باقی است.

محمد حمزه‌پور، با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های ورزشی در استان با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور تعطیل شده و این موضوع تا به امروز به قوت خود باقی مانده است، گفت: تعطیلی فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌ها کماکان به قوت خود باقی بوده و باشگاه‌دارانی که بخواهند از این موضوع تخطی کنند، با آن‌ها طبق قوانین برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا به امروز نزدیک به ۵۰ مورد اخطار به باشگاه‌دارانی که در روزهای کرونایی اقدام به از سر گیری فعالیت‌های ورزشی کرده بودند، داده شده است، افزود: با توجه به شرایط حساسی که امروز پیش رو داریم و لزوم رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، باشگاه‌های ورزشی جزو اماکنی هستند که در خط مقدم این موضوع قرار داشته و باید این موارد را رعایت کنند.

این مسئول از پلمب ۶ باشگاه ورزشی در استان خبر داد و تصریح کرد: بیشترین تعداد باشگاه‌های پلمب شده با ۳ باشگاه مربوط به شهرستان ابهر بوده و در هر کدام از شهرستان‌های زنجان، خدابنده و طارم نیز یک باشگاه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده و بی‌تردید نظارت‌ها برای تداوم تعطیلی باشگاه‌ها تا پایان شیوع کرونا ادامه خواهد داشت.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با یادآوری اینکه تعطیلی باشگاه‌های ورزشی طبق آخرین اطلاعیه دریافتی تا پایان اردیبهشت‌ماه تداوم خواهد داشت، ادامه داد: موضوع مهمی که در این بین از اهمیت زیادی برخوردار است، بحث اجاره‌بهای اماکن ورزشی بوده و انتظار داریم مالکان این اماکن با توجه به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، همراهی لازم را با مستاجران خود داشته باشند.

حمزه‌پور با اشاره به اینکه تا به امروز برخی از مالکان اماکن ورزشی نسبت به بخشودگی اجاره‌بهای خود در روزهای کرونایی اقدام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در همین راستا اجاره‌بهای ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ اماکن ورزشی تحت مالکیت اداره‌کل ورزش و جوانان استان به دلیل تعطیلی باشگاه‌های ورزشی بخشیده است تا فعالان این عرصه بتوانند بعد از اتمام این دوران به فعالیت خود ادامه دهند.

منبع/ ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار