رئیس شورای شهر سنندج توجه به عقلانیت در فرآیند تصمیم گیری شوراها را ضروری خواند و گفت: هرچه شورا به عقلانیت توجه داشته باشد و امکان استفاده از خرد جمعی را فراهم سازند خروجی مثبت و کیفی‌تری در خدمت‌رسانی به مردم خواهد داشت.
کد خبر: ۸۴۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ 28 April 2020

به گزارش تابناک، جلال شریعتی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای و شهردار سنندج با فرماندار که به مناسب روز شوراهای اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: نهم اردیبهشت ماه روز مردم‌سالاری به تمام معناست.

شریعتی توجه به عقلانیت در فرآیند تصمیم گیری شوراها را ضروری خواند و گفت: هرچه شورا به عقلانیت توجه داشته باشد و امکان استفاده از خرد جمعی را فراهم سازد و از ظرفیت‌های فکری در مجموعه مدیریتی بهره بگیرد خروجی مثبت و کیفی‌تری در خدمت به مردم خواهد داشت.

وی وجود تخصص‌های متنوع، همدلی، عقلانیت، انسجام را از جمله ویژگی های شورای دور پنجم شهر سنندج عنوان کرد و گفت: پاکدستی از دیگر ویژگی‌های بارز اعضای شورای شهر سنندج است و تا این لحظه هیچ کس نتوانسته در این زمینه انگی به این اعضا بزند.

رئیس شورای شهر سنندج بعد از انتخابات دوره پنجم با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی سعی کردند بهترین برنامه‌ها را تدوین و تصمیمات مناسبی را برای شهر بگیرند، گفت: شورای شهر سنندج با تمام اختلاف سلایقی که ممکن است در درون داشته باشد یکی از بهترین شوراهای سطح استان است.

شریعتی تصریح کرد: سرانه درآمد شهرداری سنندج به نسبت مراکز سایر استان‌ها در حد یک چهارم و خیلی پایین است و توانسته‌ایم با وجود پایین‌بودن سرانه درآمدی خدمات قابل قبولی را به شهروندان ارائه کنیم.

وی گفت: البته نقدهایی به کار شورا و شهردای در این دوره هم وجود دارد که این نقدها طبیعی است ولی معتقدیم با توجه به ظرفیتی که در اختیار داشته‌ایم، عملکرد خوبی داریم.

رئیس شورای شهر سنندج از تلاش‌های مجموعه شهرداری سنندج تقدیر کرد و گفت: مجموعه شهرداری سنندج با قدرت و همت مضاعف در راستای خدمت به مردم تلاش کرده و عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار