بیش از ۱۵ تن آرد قاچاق در بیجار کشف شد.
کد خبر: ۸۴۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 02 May 2020

قاچاق آرد در بیجار

فرمانده انتظامی بیجار از ردیابی و کشف محموله ۱۵ هزار و ۸۰۰ کیلوگرمی آراد یارانه‌ ای قاچاق در آخرین نقطه حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد و گفت: این محموله برای عرضه در بازار آزاد و به صورت قاچاق بارگیری شده بود.
سرهنگ محمدصادق پیروزی افزود: طی گزارشات مردمی در خصوص انبار آرد یارانه ای در یکی از مناطق شهرستان و بارگیری آن به سمت خارج از بیجار، پلیس امنیت و اطلاعات، نماینده فرماندار، نماینده تعزیرات حکومتی و هوشیاری ماموران پاسگاه انتظامی نجف آباد، این میزان آراد قاچاق کشف و توقیف شد.
سرهنگ پیروزی گفت: ۳۹۵ کیسه آرد یارانه ای که باید در یکی از حوزه های شهرستان توزیع می شد، به صورت غیرقانونی و قاچاق، در یک کامیون ۱۰ تن و به سمت شهرستان دیواندره بارگیری شده بود.
فرمانده انتظامی بیجار با اشاره به اینکه راننده کامیون در این خصوص بازداشت شد، اضافه کرد: با توجه به حجم و میزان این محموله، بدون شک افراد زیادی در این خصوص مشارکت دارند و تحقیقات در این خصوص آغاز شده که به محض مشخص شدن ابعاد آن، به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
سرهنگ پیروزی گفت: گزارشات مردمی همواره یاری رسان نیروهای انتظامی و امنیتی در حوزه حراست و پاسداری از منافع ملی و ملت جمهوری اسلامی است که در این مورد هم از همکاری مردم قدردانی می‌کنیم.
وی گفت: آردهای کشف شده در حال حاضر تحویل تعزیرات حکومتی شهرستان است و پرونده این تخلف پس از تکمیل به همراه متهم به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

منبع/خبرگزاری صداوسیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار