معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری جشنواره قرآنی نباء ویژه دانش آموزان و فرهنگیان استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ 02 May 2020

جشنواره قرآنی نباء ویژه دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می شود 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری جشنواره قرآنی نباء ویژه دانش آموزان و فرهنگیان استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الله نریمانی اظهار داشت: نظر به اهمیت فعالیت در فضای مجازی و ضرورت استفاده از ظرفیت این فضا در توسعه فعالیت های قرآن، عترت و نماز، اداره کل آموزش و پرورش استان در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، ضرورت فعالیت در فضای مجازی بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شود، جشنواره قرآنی نباء را برگزار کند.

وی با بیان اینکه محوریت برگزاری جشنواره دارالقرآن های مرحوم صادقی و یادگار امام (ره) هستند، افزود: این جشنواره در رشته های قرائت ترتیل سوره نباء، تفسیر سوره نباء (ارسال اثر به صورت خلاصه معنا در چند نکته)، عکاسی، شعر و دلنوشته با موضوع رمضان، قرآن و نماز در دو بخش دانش آموزان و فرهنگیان به صورت استانی برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۲۵ رمضان از طریق صفحه مجازی @oneness۲۰۲۰ ارسال کنند، ادامه داد: ۲۹ رمضان نتایج اعلام و به آثار برتر جوائز نفیسی اهدا خواهد شد.

نریمانی یادآور شد: شرکت کنندگان باید مشخصاتی چون: نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام شهرستان و شماره تماس خود را به همراه آثار از طریق فضای مجازی ارسال کنند.

منبع/ روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار