رئیس اتحادیه موبایل فروشان و انفورماتیک کرمانشاه از افزایش 10 درصدی قیمت گوشی تلفن همراه به دلیل افزایش تقاضا خبر داد.
کد خبر: ۸۴۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 03 May 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،شمس‌الله امیری گفت: تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا و آموزش دانش‌آموان از طریق فضای مجازی، تقاضا برای خرید گوشی تلفن همراه را افزایش داده است.

وی ادامه داد: دانش آموزان برای نصب اپلیکشین‌های آموزشی نیازمند گوشی‌های هوشمند هستند، زیرا این برنامه‌ها بر روی بسیاری از گوشی‌های قدیمی امکان نصب و راه‌اندازی ندارد.

رئیس اتحادیه موبایل فروشان کرمانشاه با اشاره به ورود این حجم از تقاضا برای گوشی موبایل در بازار، خاطرنشان کرد: در برابر این میزان تقاضا، عرضه کافی وجود ندارد و از همین رو با کمبود گوشی در بازار مواجه شدیم. بر هم خوردن تعادل بین عرضه و تقاضا هم قیمت گوشی را حدود 10 درصد افزایش داده است.

وی معتقد است، کمبود تلفن همراه نه تنها به دلیل بالا رفتن قیمت به ضرر مصرف کنندگان است، بلکه مغازه‌داران را نیز در تنگنا قرار داده است.

امیری بهترین راه برای برطرف کردن کمبود گوشی موبایل در بازار و همچنین تعدیل قیمت‌ها را تسهیل‌گری برای واردات گوشی اعلام کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی خانواده‌ها هم امکان خرید گوشی با قیمت زیاد را ندارند و سراغ گوشی‌های دست دوم رفته‌اند، به افراد توصیه کرد به هیچ عنوان از دلالان و یا سایت‌هایی که خرید و فروش گوشی دست دوم انجام می‌دهند، تلفن همراه نخرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار