اتفاق امیدوارکننده برای پرسپولیسی‌ها این است که روز گذشته رئیس جمهور از بازگشایی اماکن ورزشی و استادیوم‌ها خبر داد. اتفاقی که شاید موجب شود در روند برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگر تسریع به وجود بیاید.
کد خبر: ۸۴۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 05 May 2020

طی روزهای گذشته نامه‌های زیادی از سوی باشگاه‌های لیگ‌برتری در جهت نیمه‌تمام اعلام شدن لیگ نوزدهم به سازمان لیگ ارسال شده.

 

طی روزهای گذشته صحبت درباره ادامه داشتن یا نداشتن لیگ نوزدهم به بیشترین حد ممکن رسیده. این روزها خیلی‌ها با خیال اینکه وضعیت کشور از نظر شیوع بیماری کرونا به حالت طیبعی نزدیک شده توقع دارند که ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برگزار شود. سازمان لیگ با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا اما هنوز خبری در خصوص شروع تمرینات و مسابقات نداده و فقط اعلام کرده دوست ندارد بازی‌های لیگ نیمه‌تمام رها شوند. در این میان طی روزهای اخیر اکثر باشگاه‌های لیگ‌برتری با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار تعطیل شدن رقابت‌ها هستند.

 

اتفاقی که شاید پرسپولیس را از چهارمین قهرمانی متوالی دور کند یا اینکه اگر هم قرمزها قهرمان شوند قهرمانی‌ آنها را با اعتراض سایر تیم‌ها مواجه سازد. فعلا اما تنها اتفاق امیدوارکننده برای پرسپولیسی‌ها این است که روز گذشته رئیس جمهور از بازگشایی اماکن ورزشی و استادیوم‌ها خبر داد.

 

اتفاقی که شاید موجب شود در روند برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگر تسریع به وجود بیاید. البته که طی روزهای گذشته برخی اعضای بعضی از باشگاه‌های لیگ‌برتری ادعا کردند که به آنها اطلاع داده شده تمرینات از ۲۵ اردیبهشت و بازی‌ها از ۵ خرداد آغاز خواهند شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار