رئیس پلیس راه کردستان گفت: جاده‌ها در اثر بارش باران لغزنده است.
کد خبر: ۸۴۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 06 May 2020

لغزندگی جاده‌های استان

رئیس پلیس راه استان کردستان گفت: بارش باران موجب لغزندگی محور‌های مواصلاتی استان شده و ضرورت دارد رانندگان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.
سرهنگ عیسی گوهری افزود: هم اکنون تمام محور‌های استان کردستان شاهد بارش باران و لغزنده است و شهروندان برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار با رعایت فاصله ایمن و نکات ایمنی رانندگی کنند.
سرهنگ گوهری گفت: هنگام بارندگی و لغزندگی جاده‌ها رانندگان باید سرعت مطمئن را جایگزین سرعت مجاز کرده تا در مواقع حساس مانع از بروز حوادث احتمالی شوند.
رئیس پلیس راه کردستان گفت: این پلیس همواره با استفاده از دوربین‌های ثابت و سیار و حضور ماموران در محور‌های مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد کرده و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان نیز گفت: بارش باران در محور‌های این استان از عصر روز گذشته آغاز شده و هم اکنون شدت آن در مناطق غربی بیش از سایر نقاط است.
دانش زندی افزود: این بارش‌ها در محور‌های منتهی به شهرستان‌های قروه، دهگلان و بیجار به صورت پراکنده و نقطه‌ای همراه با لغزش جاده‌ها است.
زندی گفت: طبق اعلام هواشناسی کردستان بارش باران در این استان تا اواخر وقت امروز ادامه دارد و با توجه به این مساله توصیه می‌شود مسافران از تردد غیر ضرور در محور‌های ارتباطی استان کردستان خودداری کنند.
زندی افزود: شماره تماس ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و اعلام آخرین وضعیت راه‌های استان است، اما توصیه می‌شود مردم از انجام سفر‌های غیرضروری بویژه در طول شب خودداری کنند.

منبع/ خبرگزاری صداوسیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار