مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه ضد انقلاب نمی‌تواند خللی در امنیت پایدار ما وارد کند، گفت: این جیره‌خواران دشمنان بدانند اینگونه اقدامات کور تاثیری در روحیه ملت شهادت‌طلب ایران نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۸۴۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 06 May 2020

ضد انقلاب دنبال ایجاد ناامنی در کردستان است/ ملت ایران فرزندان شهادت هستند 

حجت‌الاسلام حسن منتظری پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج، با بیان اینکه باب شهادت همچنان در کشور و استان ما باز است، اظهار کرد: توفیق شهید شدن و مجاهده در راه خدا و خدمت به اسلام و مسلمین برای همه فراهم است.

وی افزود: این عهد و پیمان مومنان با خداست که عده‌ای به عهد خود وفا کردند و شهید شدند و عده‌ای منتظر شهادتند این عزیزان با نثار خونشان مصداق آیه (مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا) هستند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: دیروز 3 نفر از نیروهای مدافع امنیت در حین انجام گشت و در عملیاتی که برای حفظ امنیت کشور در مقابل شقی‌ترین افراد و گروه‌های معاند که جیره‌خوار استکبار بوده و همواره دنبال خدشه‌دار کردن امنیت کشور هستند، به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: این افراد جیره‌خوار و گوش به فرمان استکبار همواره دنبال خدشه‌دار کردن امنیت مردم کردستان و ایران هستند و در این راه دست به هر توطئه‌ای می‌زنند اما همواره به برکت حضور همیشه در عرصه نیروهای مدافع امنیت از نظامی و انتظامی توطئه‌هایشان نقش برآب می‌شود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه ضد انقلاب نمی‌تواند خللی در امنیت پایدار ما وارد کند، اذعان داشت: این جیره‌خواران دشمنان بدانند اینگونه اقدامات کور تاثیری در روحیه ملت شهادت طلب ایران نخواهد گذاشت.

منتظری گفت: ما فرزندان شهادت و منتظر شهادت هستیم و هر وقت مصلحت خدا و شایستگی پیدا کردیم جان خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب و کشورمان تقدیم خواهیم کرد.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند با این حرکت ناجوانمردانه نمی‌توانند کوچکترین خللی در اراده ملت ایران اسلامی وارد کنند.

مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: شهادت این عزیزان درس بزرگی برای همه ماست هنوز عزیزانی هستند که برای حفظ ارزش‌های اسلام و امنیت کشور جان خود را فدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه این افراد مصداق آیه شریفه قرآن هستند که می‌فرماید «به عهد خود وفا کردند و به فیض شهادت نائل شدند»، گفت: شهادت این عزیزان را به خانواده و ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند تبارک و تعالی علو درجات و همنشینی با اولیا و اباعبدالله حسین را برای این عزیزان خواستاریم.

بعد از ظهر سه‌شنبه در پی درگیری نیروهای جان برکف سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گروهک ضدانقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان شجاع و دلیر سپاه استان به همراه دو نفر دیگر از نیروهایش به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

پیکر مطهر این شهیدان امروز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شاهد و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان تشییع خواهد شد.

مراسم تشییع این شهدا امروز چهارشنبه ساعت 9 صبح در شهرهای قروه، بیجار و دیواندره برگزار خواهد شد.

منبع/ فارس 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار