توطئه‌های گروهک‌های ضدانقلاب علیه مردم کردستان برای همیشه در حافظه تاریخی مردم این استان باقی می‌ماند .
کد خبر: ۸۴۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ 06 May 2020

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج گفت: توطئه‌های گروهک‌های ضدانقلاب علیه مردم کردستان برای همیشه در حافظه تاریخی مردم این استان باقی می‌ماند. آنان است.

او با بیان اینکه کشتن مومن در ماه مبارک رمضان خلاف دین و برنامه‌های اسلام است، گفت: کشتن مومن در ماه رمضان، ماهی که خداوند بزرگ آن را قدر نهاد است، محکوم است چرا که در این ماه خداوند بندگان مومن و حتی کافر را مورد رحمت قرار می‌دهد پس کسی که در این ماه دستش به خون مومن روزه‌دار آغشته می‌شود از شقی‌ترین انسان‌ها خواهد بود و خداوند بزرگ هرگز چنین سرکشی را نخواهد بخشید.

امام جمعه سنندج افزود: دشمنان بدانند که با این اقدامات تروریستی نمی‌توانند این ملت را در برابر اهدافش ناتوان و ضعیف کنند.

او اذعان داشت: اگرچه ضدانقلاب از آغاز پیروزی انقلاب به دنبال نفاق و تفرقه افکنی در بین اقوام ایرانی بوده است، اما این بار نیز به حول و قوه الهی به‌زودی انتقام خون‌های پاک و به ناحق ریخته شده این شهدا را از دشمنان خواهیم گرفت.

ماموستا رستمی گفت: گروهک‌های ضدانقلاب در سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی از هر توطئه و دسیسه‌ای برای جداکردن مردم کردستان از نظام استفاده کردند و با وجود تمام هجمه‌هایی که از سوی عده‌ای خودفروش و جاه‌طلب به این مردم وارد شد، مردم کردستان محکم پای انقلاب خود ایستادند و دشمنان هرگز نتوانستند، به اهداف شوم و تفرقه افکنانه شان دست یابند.

او به توطئه‌های تجزیه‌طلبانه دشمنان انقلاب و خصوصا گروهک‌های معاند و اپوزسیون در اوایل پیروزی انقلاب در استان‌های مرزنشین همچون کردستان گریزی زد و افزود: دشمنان با اجیرکردن افرادی، تعداد زیادی از مردم انقلابی این استان را به بدترین شکل ممکن شکنجه دادند و بعد از زجر فراوان به شهادت رساندند.

ماموستا رستمی گفت: توطئه‌های گروهک‌های ضدانقلاب علیه مردم کردستان برای همیشه در حافظه تاریخی مردم این استان باقی می‌ماند و این اقدامات تروریستی نیز در راستای همان اهداف منافقانه و تجزیه‌طلبانه آنان است.

او تصریح کرد: دشمنان هرگز خواهان سعادت مردم کرد نبوده و مردم این خطه به درستی این موضوع را درک کرده‌اند و به واسطه همین شناخت، بصیرت و آگاهی هیچگاه در دام توطئه‌افکنی‌های آنان گرفتار نمی‌شوند.

امام جمعه سنندج در ادامه با تسلیت شهادت سه تن از نیرو‌های سپاه کردستان خدمت رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و خانواده این عزیزان و فرماندهان سپاه بیت‌المقدس، اذعان کرد: گروهک‌های معاند نظام جمهوری اسلامی با ترور حافظان امنیت مردم کردستان، نه تنها بهره‌ای در بعد نظامی و سیاسی نصیب خود نمی‌کنند، بلکه باعث تنفر بیشتر مردم از چهره واقعی آنان می‌شود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: ملت ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی با دستان خالی در مقابل دنیای شرق و غرب ایستادگی کردند و وجبی از خاک این سرزمین را به دشمن نداند که ضدانقلاب باید بداند اقدامات سخیف و پوچ آنان راه به جایی نخواهد برد.

به گفته ماموستا رستمی، این اقدامات تروریستی دشمنان نشان از عجز و به بن‌بست رسیدن آنان است و امنیت امروز ایران ثمره خون هزاران شهید شیعه و سنی است که پای درخت نظام ریخته شده است.

بعد از ظهر سه‌شنبه در پی درگیری نیرو‌های جان برکف سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گروهک ضدانقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان شجاع و دلیر سپاه استان به همراه دو نفر دیگر از نیروهایش به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

پیکر مطهر این شهیدان امروز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شاهد و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان تشییع خواهد شد.

مراسم تشییع این شهدا امروز چهارشنبه ساعت ۹ صبح در شهر‌های قروه، بیجار و دیواندره برگزار خواهد شد.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار