دبیرخانه ائمه جمعه استان کردستان گفت: بدون تردید مرتکبین این جنایت غیرانسانی و نفرت‌انگیز را به سزای اعمال ننگین شان می رساند.
کد خبر: ۸۴۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 06 May 2020

دبیرخانه ائمه جمعه استان کردستان با صدور بیانیه‌ای شهادت 3 نیروی مدافع امنیت استان را که روز گذشته به دست پلید عناصر ضدانقلاب به شهادت رسیدند، تسلیت گفت.

قال امیرالمؤمنین علی علیه السلام:

اِنَّ اللّهَ کَتَبَ الْقَتْلَ عَلی قَوْمٍ وَ الْمَوْتَ عَلی آخَرینَ وَ کُلٌّ آتِیَةٌ مَنِیَّتُهُ کَما کَتَبَ اللّهُ لَهُ، فَطُوبی لِلْمُجاهِدینَ فی سَبیلِ اللّهِ وَ الْمَقْتُولینَ فی طاعَتِهِ.

حضرت علی (علیه السلام) فرمودند:

خداوند برای گروهی کشته شدن و برای گروهی دیگر مرگ را مقرّر نموده و هر کدام به اجل معین خود آنگونه که او مقدّر کرده است، می‌رسند؛ پس خوشا به حال مجاهدان راه خدا و کشته شدگان راه اطاعت او.

شهادت جانسوز و مظلومانه جمعی از فرزندان پاک و مخلص و شجاع ملت ایران که در اقدامی تروریستی به دست اشرار مسلح در منطقه دیواندره در ماه مبارک رمضان به لقاءالله شتافتند، ملّت ایران خصوصاً مردم فهیم و همیشه در صحنه و استکبار ستیز استان کردستان را داغدار کرد.

مردم قدرشناس و شهیدپرور کردستان همواره از مدافعان و فداکاران راه تأمین امنیت و آرامش هموطنان شان که از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار یاد خواهد کرد.

تروریست‌های وابسته و مزدوران پلید و جیره‌خوار استکبار جهانی بدانند که نمی‌توانند با انجام این دست از اقدامات ضدبشری و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با شرارت‌ها، سستی و خللی وارد کنند و بدون تردید مرتکبین این جنایت غیرانسانی و نفرت انگیز را به سزای اعمال ننگین‌شان می‌رساند.

دبیرخانه ائمه جمعه استان کردستان در ادامه این بیانیه آورده است، ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار این عزیزان، همرزمان آنها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای نظامی و انتظامی و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علو ّدرجات و حشر با شهید مظلوم این ماه امام علی ابن ابیطالب علیه السلام و برای خانواده‌های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسألت دارد.

و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون

بعد از ظهر سه‌شنبه در پی درگیری نیروهای جان برکف سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گروهک ضدانقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان شجاع و دلیر سپاه استان به همراه دو نفر دیگر از نیروهایش به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

پیکر مطهر این شهیدان امروز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شاهد و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان تشییع شد.

مراسم تشییع این شهدا امروز چهارشنبه ساعت 9 صبح در شهرهای قروه، بیجار و دیواندره برگزار شد.

منبع/ فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار