کد خبر: ۸۵۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳ 15 May 2020

     

تابناک/نمایشگاه مجازی نقاشی "بیا آب باشیم" با مروری بر آثار "معصومه دیوسالار" برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، نمایشگاه نقاشی با عنوان "بیا آب باشیم "از  آثار "معصومه دیوسالار" در فضای مجازی به نمایش گذاشته شد.

معصومه دیوسالار متولد 1352 مازندران ؛ دارای کارشناسی نقاشی از دانشگاه آزاد واحد مرکز تهران و هم اکنون مدیر نگارخانه مهر لاهیجان است. وی حائز رتبه اول در مسابقات نقاشی در استان مازندران در دوران دانش آموزی و همچنین حضور مستمر در جشنواره های کشوری و کسب تقدیر نامه می باشد و سال هاست که ساکن لاهیجان است.

 از دیگر فعالیتها و موفقیتهای این هنرمند؛ شرکت در فستیوالهای هنری و مسابقات نقاشی و طراحی شهرهای رامسر ،تهران، کرمانشاه و دریافت تقدیرنامه کشوری.؛نمایشگاه انفرادی ١٣٧٠ مازندران شهرستان نو؛شرکت در پنج نمایشگاه جمعی؛ ستاد نماز ١٣٧٢ ؛نمایشگاه گل و گیاه ١٣٧٣ ؛نمایشگاه زنان هنرمند ایران ١٣٨٠ ؛ نمایشگاه دانشجویان دانشگاه هنر گالری اثر تهران ١٣٨٩ ؛ زنان هنرمند لاهیجان ١٣٩٦ و کسب مقام اول در مسابقه نقاشی نوجوانان استان مازندران است.

 در این نمایشگاه مجازی 34 اثر با تکنیک آب و مرکب با موضوع "زن و طبیعت"به نمایش در آمده است.

به گفته این بانوی هنرمند نود درصد آثار کاملا اتفاقی بوده و هیچ اتودی ندارند وی در درواقع با اب و رنگ بازی کرده و هر بار تبدیل به موجودی شده است که سایه خودش می باشد.

 دیوسالار در خصوص انتخاب موضوع زن در آثارش گفت: افتخار می کنم یک زنم و در وجودم قدرت زیادی  احساس می کنم که خداوند به من هدیه داده است. بعد از خداوند زن میتواند آفرینشگر باشد  زن میتواند مثل طبیعت و مثل آب باشد ، زندگی ببخشد و آنرا زیباتر کند.

علاقه مندان برای دیدن اثار این نمایشگاه می توانید به ادرس تلگرام @lahijan_farhang_honar و یا صفحه اینستاگرام  http://www.instagram.com/bareshfarhangi_lahijan  مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار