رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز از توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی، یک هزار و ۲۶۰ پرس غذای گرم، بیش از ۲ هزار بسته بهداشتی و تهیه و توزیع چهار هزار ماسک بین خانواده های نیازمند واقعی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 20 May 2020

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز از توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی، یک هزار و ۲۶۰ پرس غذای گرم، بیش از ۲ هزار بسته بهداشتی و تهیه و توزیع چهار هزار ماسک بین خانواده های نیازمند واقعی این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام برومند رازیانی روز چهارشنبه در این گفت و گو اظهار داشت: ۱۱۵ بسته معیشتی با همکاری کانون تبلیغی فرهنگی فرزانگان و حسینه سقز تهیه و بین نیازمندانی که تحت پوشش ارگان های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیستند توزیع میشود.

وی با بیان اینکه افراد نیازمند واقعی را از طریق کانون های فرهنگی تبلیغی و ائمه جماعت شهرستان سقز شناسایی کردیم، افزود: در طول شیوع کرونا در این شهرستان در چند مرحله بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی، ۲ هزار بسته بهداشتی و ۴ هزار ماسک، بین نیازمندان سقزی توزیع شده است.

رییس اداره تبلغات اسلامی سقز با بیان اینکه ارزش ریالی بسته‌های معیشتی بین ۲ تا سه میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: این بسته ها شامل برنج، روغن رب، حبوبات، ماکارونی، قند و شکر و دیگر اقلام غذایی است.

حجت الاسلام رازیانی یادآور شد: یک هزار و ۲۶۰ پرس غدای گرم در قالب پویش تهیه افطاری در چند مرحله بین خانواده‌های نیازمند سقزی در ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع شده است که این کمک ها در آینده همچنان ادامه دارد.

وی به فعالیت کانون های فرهنگی تبلیغی، هیات های مذهبی و فعالین قرآنی در راستایی تهیه و توزیع کمک های انسان دوستانه در سقز اشاره کرد و گفت: این کانون ها در همان اوایل کرونا، محلات سقز را با استفاده از مواد ضدعفونی، گندزدایی کردند.

وی تولید و نمایش برنامه پر محتوای شبکه آنتی ویروس در فضای مجازی سقز را یکی از فعالیت های مهم در راستای ایجاد هیجان و شور و نشاط خانواده های که در خانه ماندند برشمرد و گفت: این برنامه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی سقز بیش از ۴۰ آیتم برنامه طنز را تولید و به نمایش در آورد.

وی در بخشی از سخنان نیز، به برگزاری چندین برنامه فرهنگی، هنری، قرآنی، مذهبی و تهیه برنامه به‌ربانگ در فضای مجازی در طول ایام کرونا در شهرستان سقز اشاره کرد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار