هنرمندان استان زنجان به مناسبت گرامیداشت روز قدس؛ ۳ اثر هنری را در قالب پوستر و با محوریت حمایت از مردم مظلوم فلسطین تولید کردند که این آثار در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ 23 May 2020

مهدی خدایی معاون فرهنگی حوزه هنری زنجان، آثار تولید را در ابعاد ۳۵*۵۰ سانتی متر عنوان کرد و افزود: این آثار توسط رضا نجفلو و محمدمهدی ولیزاده از اساتید دانشگاهی رشته گرافیک و مدرس کارگاه تخصصی پوستر حوزه هنری زنجان با محوریت حمایت از جنبش‌های مقاومتی مردم فلسطین در مقابل حکومت غاصب اسرائیل؛ تولید شده است و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

او ادامه داد: پوستر‌های تولید شده به همت حوزه هنری زنجان و با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تولید و به شکل انبوه چاپ و در بین ارگان‌های و سازمان‌های استان منتشر شد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است که مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیسم در راهپپمایی روز قدس حاضر می‌شوند که امسال با توجه به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و طرح معامله قرن سبب شده افزایش حساسیت این روز در کشور شده است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت هرگونه تجمع برنامه‌های این روز قدس در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار