از سال ۹۲ تاکنون؛
در حال حاضر ۵۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کردستان وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 27 May 2020

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: این پروژه‌ها از یک تا ۹۰ درصد پیشرفت دارند و تلاش می‌شود با جذب اعتبارات لازم، اقدام به تجهیز و اتمام آن‌ها شود.

او با بیان اینکه در سال گذشته، ۱۰ طرح ورزشی در استان به بهره‌برداری رسید، افزود: در سال ۹۹ نیز ۱۱ طرح که بیشترین پیشرفت فیزیکی را دارند، در صورت تخصیص اعتبار آماده افتتاح و بهره برداری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: سالن ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج، زمین چمن مصنوعی شهر آرمرده و سالن سقف بلند بانه، زمین چمن مصنوعی روستای هزار خانی سروآباد، زمین چمن مصنوعی روستای کانی‌سانان مریوان و استخر سرپوشیده قروه، از جمله طرح‌های قابل افتتاح در سال جاری است.

جولایی به تداوم اجرای عملیات احداث سالن ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج اشاره کرد و گفت: تاکنون برای ساخت این طرح مهم ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام آن ۲۴۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

او با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به اتمام طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام در استان شده است، تاکید کرد: از سال ۹۲ تاکنون ۱۳۰ پروژه ورزشی نیمه تمام با اعتبار بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسیده است.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار