کد خبر: ۸۵۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 31 May 2020

نوسازی ۱۰۰ درصدی ناوگان امدادی هلال احمر/ عضویت ۳۸ هزار گیلانی در جمعیت

تابناک/رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، از نوسازی ۱۰۰ درصدی ناوگان خودرویی امداد و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گیلان به عنوان ابزار مهم کار خبر داد و افزود: ضمن نوسازی، ۶۰ دستگاه به ناوگان اضافه کردیم و در حال حاضر ۱۶۰ دستگاه خودروی امدادی داریم.

مهدی ولی پور در آیین تکریم و معارفه مدیریت جمعیت هلال احمر استان گیلان، از تدوین برنامه پنج ساله توسعه جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: کلیه شاخص های جمعیت هلال احمر در استان بومی سازی شده است.

وی از نوسازی ۱۰۰ درصدی ناوگان خودرویی امداد و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گیلان به عنوان ابزار مهم کار خبر داد و افزود: ضمن نوسازی، ۶۰ دستگاه به ناوگان اضافه کردیم و در حال حاضر ۱۶۰ دستگاه خودروی امدادی داریم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، با اشاره به راه اندازی مرکز امداد هوایی در گیلان، خاطرنشان کرد: این مرکز طی دو سال هم احداث و هم هم راه اندازی شد.

ولی پور، با بیان اینکه ۱۳ پایگاه هلال استان گیلان را به ۱۶ پایگاه افزایش دادیم، گفت: بستر ارتباطات بی سیم گیلان از ۳۰ درصد به ۸۰ درصد رسیده و انبارهای هلال احمر استانداردسازی شده است.

وی از کسب رتبه برتر مدیریت لجستیک و مراکز کنترل و هماهنگی عملیات توسط هلال احمر گیلان خبر داد و بیان کرد: یک درصد مردم ساکن استان و پنج درصد جوانان در حوزه خدمات اجتماعی و داوطلبانه فعال هستند و از ۶۸۰۰ عضو در سال ۹۵ به ۳۸ هزار عضو در سال جاری رسیدیم.

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر گیلان، با بیان اینکه هم اکنون ۱۸۵ خانه هلال در استان داریم، تاکید کرد: گیلان استانی گردشگری، اما حادثه خیر است لذا تفاهم نامه های همکاری با دستگاه های مختلف داریم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.

وی خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد شد و گفت: در حال حاضر با ۵۳ موسسه و سازمان مردم نهاد همکاری داریم و از این طریق به ارائه آموزش های همگانی و تخصصی می پردازیم.

ولی پور، با بیان اینکه کلیه اعضای جمعیت هلال احمر گیلان دوره های اسکان اضطراری را گذراندند، یادآور شد: در حوزه درمان و توانبخشی نیز اقدام به راه اندازی مرکز فیزیوتراپی و کاردرمانی رودسر کردیم. مرکز رشت نیز مراحل اجرایی را طی می کند. هم اکنون بیش از ۳۵۰ داوطلب در حوزه درمان هلال احمر گیلان آماده خدمت هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، از افزایش ذخائر داروخانه هلال احمر گیلان از ۶۰۰ قلم دارو به ۱۴۰۰ قلم خبر داد و متذکر شد: بدهی ۳۰ میلیارد تومانی داروخانه های هلال احمر گیلان پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات مهدی ولی پور، مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان گیلان قدردانی شد و سیاوش غلامی به عنوان مدیرعامل جدید این مسئولیت بر عهده گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار