کد خبر: ۸۵۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 01 June 2020
 
رئیس بنیادشهید وامورایثارگران رضوانشهر با اشاره به خدا گونه بودن حماسه آزادسازی خرمشهر در کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی،گفت:سوم خرداد یادآور ایثار و فداکاری مردان وزنان الهی است که فقط باخدا معامله کردند.
 
سوم خرداد تبلور عینی غرور و غیرت ایرانی است
 
 
‌به گزارش ایثار گیلان،شنبه 3 خرداد 1399،در راستای اجرای طرح سپاس محسن حقیقی رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان رضوانشهر به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس و با حفظ رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌صورت دیدار حضوری و تلفنی گفتگو و این روز بزرگ را گرامیداشت.
محسن حقیقی با اشاره به خدا گونه بودن حماسه آزادسازی خرمشهر در کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی،گفت:سوم خرداد یادآور ایثار و فداکاری مردان وزنان الهی است که فقط باخدا معامله کردند.
وی با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ذخیره‌ها و سرمایه‌های معنوی نظام هستند ادامه داد:امروز باید قدر امنیت و آرامشی که این قشر عزیز و بدون توقع برای ما فراهم کردند را بدانیم و از این میراث بزرگ الهی،فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری کنیم.
وی افزود:مردم خرمشهر به اتفاق رزمندگان اسلام با سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی،با دست‌خالی چنان مقاومت کردند،که آزادسازی خرمشهر،احساسات و عواطف پاک ملت ایران را برانگیخت و همدلی و هم‌افزایی را در میان اقشار ملت پدید آورد و به‌عنوان روز مقاومت و پیروزی ملت ایران در تاریخ ثبت شد.
رئیس بنیاد شهد وامورایثارگران شهرستان،با اشاره به اینکه سوم خرداد تبلور عینی غرور و غیرت ایرانی است،تصریح کرد: سوم خرداد از روزهای به‌یادماندنی برای نسل امروز و نسل‌های آینده است و راه شهدای این برهه از تاریخ طلایی ایران باید ادامه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار