کد خبر: ۸۵۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ 07 June 2020

فرزین رضاعی ظهر امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران استان کردستان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان کردستان تا ظهر امروز تعداد سه هزار ۹۸۴ بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است.

وی گفت: شهرستان‌های سنندج با هزار و ۴۴۸ نفر، سقز ۵۸۰ نفر، بانه ۳۳۱ نفر، مریوان ۳۵۶ نفر، دیواندره ۳۷۳ نفر، قروه ۳۰۲ نفر، بیجار ۲۰۵ نفر، کامیاران ۱۹۱ نفر، دهگلان ۱۵۳ نفر و سروآباد ۴۵ نفر مبتلای قطعی به کرونا ویروس دارند.

وی با اشاره به کل آزمایش‌های صورت گرفته، یادآور شد: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر ۱۳ هزار ۹۳۵ نمونه است که از این تعداد سه هزار و ۹۸۴ مورد مثبت، ۹ هزار ۹۵۰ مورد منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به شمار افراد بهبود یافته اشاره کرد و افزود: تاکنون هزار و ۹۵۰ بیمار بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

وی به شمار مرگ و میر ثبت شده اشاره کرد و افزود: متأسفانه ۱۷۲ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا شامل ۴۳ نفر در سقز، ۴۳ نفر در سنندج، ۲۱ نفر در قروه، ۲۰ نفر در بانه، ۱۸ نفر در کامیاران، ۱۰ نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، هفت نفر در دیواندره و سه نفر در دهگلان به دلیل ابتلاء به کرونا ویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار