کد خبر: ۸۵۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ 07 June 2020

جهانبخش یوسفی ظهر امروز یکشنبه در جلسه اتاق رسانه ستاد مقابله با کرونا استان کردستان، اظهار کرد: بررسی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان سنندج نشان می‌دهد که ما وارد پیک جدیدی از این بیماری شده و به همین دلیل نیاز است که مردم تمامی پروتکل‌های بهداشتی را به صورت ویژه رعایت کنند.

وی ضمن ارائه گزارش کاملی در خصوص رشد و شیوع ویروس کرونا در شهرستان سنندج، گفت: تلاش در راستای مقابله عملی با ویروس کرونا یکی از نیازهای جدی در شرایط فعلی در شهر سنندج است و به همین دلیل از همه اقشار جامع انتظار می‌رود که در این راستا مشارکت و همکاری بهتری داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنندج ضمن تاکید بر تمامی مسائل بهداشتی از سوی مردم، عنوان کرد: زدن ماسک، شستن مداوم دست‌ها، رعایت فاصله اجتماعی و فیزیکی در سطح شهر، جلوگیری از تجمعات به ویژه در مراسمات عروسی و عزاها و همچنین عدم شرکت در مهمانی‌های گسترده خانوادگی و جشن تولدها جزو مهمترین راههای جلوگیری از شیوع کرونا است.

یوسفی اظهار داشت: بعضی از مناطق شهر سنندج به دلیل تجمعات بیش از حد مردم در محدودهای اندک و عدم رعایت فاصله فیزیکی بسیار آلوده است.

شماری از اعضای حاضر در این جلسه به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی به مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرداختند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار