حمیدرضا مداح:
به گزارش تابناک سمنان: حمیدرضا مداح معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طی دو ماه ابتدایی سالجاری بیش از ۲۴ هزار تن کالا از گمرک استان صادر شده است.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 14 June 2020

در سال جاری ۲۶۸ هزار تن کالا از گمرک سمنان به اقصی نقاط جهان صادر ...

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در حاشیه جلسه کارگروه توسعه صادرات استان با بیان این خبر گفت: 24هزار و 278 تن کالا از استان سمنان در دو ماهه اول سال جاری به ارزش 18 میلیون و 276 هزار دلار صادر شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: کالاهای صادراتی در این مدت به 22کشورجهان صادر گردیده است که شا مل 34قلم کالا میباشد که توسط 33شرکت و واحد تولیدی انجام گرفته است.

حمیدرضا مداح با بیان اینکه ارزش هرتن کالای صادراتی در استان طی این مدت 753 دلار می باشد خاطر نشان کرد: بیشترین کالاهای صادراتی استان از نظر وزنی ، محصولات صنعتی 43درصد ، فرآورده های نفتی و محصولات پترو شیمی 3درصد ، محصولات ساختمانی و معدنی 53درصد و محصولات کشاورزی و دامی یک درصد می باشد.

مداح همچنین افزود: در دو ماهه سالجاری یک هزار و 355 تن کالا به ارزش 5 میلیون و 921 هزار دلار به استان وارد و از گمرک ترخیص گردیده است که عمده کالاهای وارداتی شامل ماژول نمایشگر ، اجزاء و قطعات ماشین ها و دستگاه های برقی ، سایر هادی های برقی ، محصولات تخت نورد شده ، کائوچوی اتیلن و پروپیلن می باشد که شامل 25 نوع قلم کالا میباشد که توسط 14شرکت و واحد تولیدی از 9 کشور جهان وارد گردیده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار