احداث دو ساختمان در ورودی بوستان «گلباران» واقع در فاز دوم شهرک شهید زین الدین، باعث شده است که عملا این بوستان در بین ساختمانها محصور شود. معضلی که تبعاتی را در پی داشته و اعتراض شهروندان ساکن این محله را برانگیخته است.
کد خبر: ۸۶۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵ 15 June 2020

به گزارش تابناک قم، احداث دو ساختمان در ورودی بوستان «گلباران» واقع در فاز دوم شهرک شهید زین الدین، اعتراض برخی شهروندان ساکن این محله را برانگیخته است.

برخی شهروندان در تماس با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) اظهار داشته‌اند که این ساختمان‌های جدید، طوری بنا شده‌اند که عملا بوستان را در خود محصور کرده و ورودی آن نیز _همان طور که در تصاویر مشهود است_ به مسیر باریکی تبدیل شده است.

از طرفی این ساختمان‌ها باعث اختفای بخش اعظمی از نمای این بوستان شده؛ معضلی که در بحث زیباسازی شهر و به هزیمت رفتن هزینه‌های صرف شده در این خصوص دخیل است.

این ساختمان‌ها همچنین سبب خلوتی و کاهش تردد شهروندان به بوستان «گلباران» شده و این موضوع باعث شده است که بوستان حاشیه امنی برای خلافکاران و تجمع معتادان تبدیل شود.

یکی از شهروندان ضمن ابراز نگرانی از این معضل می‌گوید که دیگر به فرزندانشان اجازه حضور در پارک محله را نمی‌دهند.

در همین خصوص روابط عمومی شهرداری منطقه 4 به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) گفته است: "مجوز ساخت این ساختمان‌ها پیرو بحث مالکیت و بر اساس طرح تفصیلی داده شده است" با این حال وی در رابطه با مشکلات بحث عبور و مرور شهروندان در این بوستان پاسخ قابل قبولی ارائه نداد.

منبع: قم‌نا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار