دبیر هیات پزشکی ورزشی ایلام:
دبیر هیات پزشکی ورزشی ایلام گفت: با توجه به از سرگیری فعالیت برخی رشته‌های ورزشی ۱۵۰ بازرسی از باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی در سطح استان در ۲ بخش زنان و مردان انجام شده است.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 16 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی‌اشرف رحیمی اظهار داشت: برای جلوگیری از انتشار کرونا در سطح باشگاه‌ها و همچنین بمنظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن ۱۱ ناظر در ۲ بخش زنان و مردان انتخاب شده است و بصورت مستمر بر این اماکن نظارت دارند.

وی افزود: با توجه به محدودیت پذیرش ورزشکار در این اماکن، فعالیت باشگاه‌داران به تعداد محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکنون به هیچ باشگاهی در این زمینه تذکر داده نشده است اما در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت برخورد جدی صورت می‌گیرد.

رحیمی یادآور شد: برابر جلسات برگزار شده با دانشگاه علوم پزشکی استان و بخشنامه ستاد کرونا در وزارت ورزش و جوانان بازگشایی اماکن ورزشی برابر مفاد بخشنامه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد و به غیر از رشته های ورزشی که در این بخشنامه فعالیت آنها ممنوع شده است مابقی رشته‌ها با رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وی تاکید کرد: اخذ کد بهداشتی از سامانه سلامت وزارت بهداشت، تکمیل فرم‌های خوداظهاری و ارائه آنها به هیات پزشکی بصورت هفتگی، تکمیل فرم تعهدنامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل فرم‌های تاییدیه بهداشتی و ارائه آن به هیات پزشکی از سوی باشگاه‌داران الزامی است.

دبیر هیات پزشکی ورزشی ایلام تصریح کرد: آن دسته از باشگاه‌های ورزشی که پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگیرند پس از تذکر و عدم رعایت، پلمب خواهند شد.

استان ایلام دارای ۳۴۲ باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی فعال و ۳۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار