البرز زارعی کوهنورد فداکاری که در آتش‌سوزی مراتع گچساران دچار سوختگی شده بود عصر امروز در بیمارستان اصفهان درگذشت.
کد خبر: ۸۶۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶ 19 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از یاسوج، نسیم راوند فعال رسانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت البرز زارعی ناجی زاگرس  که در آتش‌سوزی کوه‌های گچساران دچار سوختگی شد و دقایقی پیش در بیمارستان اصفهان درگذشت طی یادداشتی آورده؛ البرز زارعی در آتش سوخت تا میراث طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از بین نرود.
وی در ادامه این یادداشت خطاب به مدیران آورده؛ آقایان مدیر منابع طبیعی و محیط زیست چشم را بر روی معارضان و زمین خواری‌های منابع طبیعی نبندید و خودتان شریک جرم نشوید.
اجازه ندهید میراث طبیعی سرمایه‌‌ای که امروز برای حفظ آن یکی از فرزندانمان را از دست دادیم توسط سودجویان چپاول شود و فقط نظاره‌گر باشید.
این فعال رسانه‌ای در ادامه این یادداشت با اشاره به بی انصافی‌ها در استان این گونه آورده آقای مسوول آقای نماینده بی‌انصافی دیگر بس است.
به استخدام‌های طایفه‌ای و خاله خورزویی پایان دهیدکارهای فراقانونی را کنار بگذارید کمتر به فکر آینده خواهر و پسر و دامادتان باشید تا به مانند البرز زارعی ماندگار شوید.
البرز زارعی جوان فداکاری که داوطلبانه برای نجات مراتع و جنگل‌ها به جنگ با آتش رفت و در غروب جمعه ناباورانه از میانمان پرکشید و آسمانی شد.
کهگیلویه و بویراحمد امروز داغدار جوانی فداکار است که برای نجات مراتع و جنگل‌ها نامش تا همیشه ماندگار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار