کد خبر: ۸۶۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷ 27 June 2020

  

ایران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در دنیا است/ شعار جهش تولید در جهت حمایت از کالای ایرانی است
تابناک/امام جمعه املش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید گفت:این شعار تحقق حمایت از کالای ایرانی-ایجاد کسب و کار- کار آفرینی واصلاح نظام بانکی است.

به گزارش خبرنگار رانکوه نیوز، حجت الاسلام رنجبر در خطبه های نماز عبادی -سیاسی جمعه ضمن تبریک هفته قوه قضاییه خاطر نشان کرد:نامه ۵۳ امام علی (ع) در نهج البلاغه به مالک اشتر این بود که ؛ای مالک افرادی را برای قضاوت وامورات مختلف برگزین که در قضاوت تحمل ،صبر ،استقامت وعدالت داشته باشند.وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب عدالت را کلمه مقدسی عنوان کردند و فرمودند:عدالت بصورت کامل در زمان حکومت حضرت ولی عصر(عج) میسر خواهد شد.

خطیب جمعه املش افزود: عدالت برما بصورت فریضه و عدالت گستری واجب است .

وی در ادامه به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره داشت و نظام جمهوری اسلامی را بزرگترین مبارزه مواد مخدر جهانی عنوان کرد و گفت:بزرگترین وظیفه در راستای مبارزه مواد مخدر برعهده پدر ومادران است وبیکاری نیز جزء این عوامل محسوب می شود.

رنجبر همچنین به هفتم تیر مناسبت با حقوق بشر جهانی و شهادت شهید بهشتی و یارانش اشاره کرد و افزود:آمریکا در طی این سالها جنایت های بسیار ومتفاوتی را انجام داده است و باید بداند که ظلم و ظالم ماندگار نیستند.

امام جمعه املش همچنین به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید پرداخت و گفت:این شعار تحقق حمایت از کالای ایرانی-ایجاد کسب و کار- کار آفرینی واصلاح نظام بانکی است.

خطیب جمعه املش در ادامه به عملکرد قوه قضاییه و امید دادن به مردم را از دیگر اهداف این نهاد عنوان کرد و افزود:مردم دوست دارند که با فساد مبارزه شود.

وی در ادامه با گرامیداشت یادوخاطره شهید بهشتی و یارانش خصوصیات این شهید گرانقدر را باحلم بودن،شجاع بودن،جمع بندی مطالب در جلسات عنوان کرد و افزود:امام خمینی(ره) درباره ایشان میفرمایند:شهید بهشتی مثل یک ملت بود.

امام جمعه املش با اشاره به اینکه علت گرانی کالا ها علاوه بر تحریم ها سوء مدیریت است افزود:عامل نفوذی های دشمن-عامل اختلال گران در معیشت مردم-نفوذ در دستگاهها از عوامل مهم در گرانی کالا ها است که باید توجه ویژه شود.

خطیب جمعه املش در پایان به مشکلات آب شرب و آب زراعی در روستاها که از مطالبات مردم بود اشاره کرد و گفت: امیدواریم این مشکلات با وجود نماینده جدید رودسر واملش و مسوولین محترم رفع گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار