بهناز ضرابی‌زاده از افزایش فعالیت‌های کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ به ۶۲ فعالیت خبر داد و تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در دوره‌های متنوع و مختلفی از قبیل: دوره‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن (حال خوش زندگی) تا انواع زیرمجموعه‌های هنر‌های تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، قصه‌گویی، عکاسی، چرتکه و... بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ 27 June 2020
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از آغاز به کار مراکز فرهنگی- هنری استان همدان با رعایت کامل پروتکل بهداشتی خبر داد و گفت: ثبت‌نام دوره‌های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت کانون‌ها از پنجم تیرماه آغاز شده و کارگاه‌ها از ۱۵ تیرماه دایر خواهند بود.

به گزارش فارس، ضرابی‌زاده در خصوص آغاز به کار مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار کرد: کانون از پنجم تیرماه ثبت‌نام خود را آغاز کرده است.

وی افزود: بعد از وقفه سه ماهه که در اثر شیوع ویروس کرونا رخ داده بود اکنون بنا بر هماهنگی‌های انجام شده با مراجع دارای صلاحیت، مراکز فرهنگی هنری استان با رعایت کامل پروتکل بهداشتی ثبت‌نام دوره‌های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت خود را از پنجم تیرماه آغاز کرده و کارگاه‌ها نیز از ۱۵ تیرماه دایر خواهند بود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ابراز خرسندی از حضور گرم دوباره کودکان و نوجوانان در کانون‌ها گفت: استان همدان با ۲۸ مرکز ثابت و ۱۰ واحد سیار و سه واحد پستی و دو مرکز فراگیر، پذیرای کودکان و نوجوانان است.

 وی اضافه کرد: کودکان و نوجوانان می‌توانند طبق سلایق و گرایش‌های خود، با انتخاب کارگاه‌های مختلف و متنوعی از قبیل: شعر و قصه، نوشتن خلاق، اریگامی، خوشنویسی، داستان‌نویسی، عروسک‌سازی و... ضمن مراجعه به سایت www.kpf.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

ضرابی‌زاده خاطرنشان کرد: پس از بازگشایی مراکز، متقاضیان عضویت در کانون علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه می‌توانند از هشت فعالیت کتاب‌محور رایگان مانند معرفی و بحث و نقد کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیایی و اقوام، سرزمین، آشنایی با احادیث و مهارت‌های خوب‌شنیدن و خوب‌گفتن را استفاده کنند.

وی از افزایش فعالیت‌های کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ به ۶۲ فعالیت خبر داد و تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در دوره‌های متنوع و مختلفی از قبیل: دوره‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن (حال خوش زندگی) تا انواع زیرمجموعه‌های هنر‌های تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، قصه‌گویی، عکاسی، چرتکه و... بهره‌مند شوند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در پایان گفت: علاوه بر سفارش مکرر برای رعایت پروتکل بهداشتی، نسبت به ضدعفونی و گندزدایی تمام مراکز استان قبل از پذیرش اعضا تاکید داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار