شهردار شیراز گفت: سه طرح بزرگ عمرانی در شیراز افتتاح شد و با افتخار اعلام می‌کنیم که تا هفته دولت و همچنین در نیمه دوم امسال به صورت سریالی پروژه‌هایی را افتتاح و کلنگ زنی می‌کنیم و سال ۹۹ یکی از بهترین سال‌ها برای شهرداری شیراز در زمینه افتتاح پروژه‌ها و شروع پروژه‌های شاخص باشد.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 29 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایمنا:حیدر اسکندرپور در آئین افتتاح فاز دوم تقاطع شهید رودکی، بزرگراه مهندسان و بهره‌برداری از فاز نخست تقاطع استاد بهمن بیگی، اظهار کرد: در ماه‌های گذشته علی‌رغم مشکلات موجود، اما با همراهی اعضای شورا و مجموعه مدیریت شهری گام‌های بزرگی را برداشتیم که افتتاح و بهره برداری از سه پروژه بزرگراه مهندسین، فاز دوم تقاطع شهید رودکی و فاز نخست تقاطع استاد بهمن بیگی بخشی از این اقدامات است.

وی هدف از احداث این پروژه‌ها توسعه معابر و تکمیل رینگ‌های پیرامونی شهر شیراز دانست و افزود: همچنین عملیات اجرایی بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی که رینگ شمال غرب شیراز را در ادامه کوهسار مهدی«عج» تکمیل می‌کند با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان در حال اجرا است و تلاش داریم تا روز شیراز سال آتی آن را به بهره برداری برسانیم.

شهردار شیراز با بیان اینکه رویکرد شورای پنجم و مجموعه شهرداری تعریف پروژه‌های انسان محور و طرح‌های ارتقا دهنده کیفیت زندگی شهروندان است، گفت: در کلانشهر شیراز نیازمند فضاهای انسان محور هستیم که در هر منطقه شهرداری بین سه تا پنج پروژه از این دست در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی باغ ایرانی در بلوار امیرکبیر به وسعت ۱۰ هکتار تا پایان امسال تکمیل و تقدیم شهروندان می‌شود.

اسکندرپور افزود: به منظور نورپردازی شهر و ارتقای منظر شب شیراز ۲۰ پروژه منظر شهری را تا پایان سال جاری اجرا می‌کنیم و فضای سبز شهری نیز در تعدادی از معابر هر منطقه ارتقا می‌یابد.

شهردار شیراز با اشاره به اجرای عملیات آسفالت معابر سطح شهر، گفت: در راستای پاسخگویی به خواسته شهروندان از ابتدای خردادماه در سطح شهر اقدام به اجرای عملیات آسفالت کرده ایم و به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه گزارش آن به شهروندان اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار