فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: فرزندان سپاه و مردم کردستان انتقام سختی از عناصر ضدانقلاب خواهند گرفت و عوامل و مسببان این جنایت ناجوانمردانه در سروآباد را به سزای اعمالشان خواهند رساند.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 18 July 2020

سردار سیدصادق حسینی در گفت‌وگو با تسنیم با تبریک و تسلیت شهادت فرمانده حوزه مقاومت بسیج و کارمند بخشداری اورامان به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، مردم استان و خانواده معزز این شهیدان اظهار داشت: بار دیگر دستان به خون آغشته تروریسم بین‌الملل و حامیان آنان در منطقه از آستین مزدوران پست و فرومایه گروهک‌های ضدانقلاب بیرون آمد و دو تن از بسیجیان خدمتگزار مردم و مدافعان امنیت را به شهادت رساندند.

وی گفت: شهید جمال کریمی فرمانده دلاور حوزه مقاومت بسیج و شهید محمد کرمی از کارمندان خدوم بخشداری اورامان از چندماه گذشته به‌صورت شبانه‌روزی زندگی خود را وقف خدمت‌رسانی و مردم‌یاری به مردم منطقه کرده در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تلاش‌های زیادی انجام دادند و به‌راستی شهدای امنیت و خدمت بودند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه فرجام سختی در انتظار تروریست‌های حادثه سروآباد است، تصریح کرد: به مردم عزیز منطقه اورامان و کردستان اطمینان می‌دهم این‌گونه شرارت‌های عناصر ضدانقلاب مانع از کمک‌رسانی به مردم استان در شرایط فعلی نخواهد بود و راه روشن و آرزوی شهدا که محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم بوده ادامه دارد.

سردار حسینی خطاب به ضدانقلاب هشدار داد: فرزندان سپاه و مردم کردستان انتقام سختی از عناصر ضدانقلاب خواهند گرفت و عوامل و مسببان این جنایت ناجوانمردانه را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار