پس از شیوع مجدد ویروس کروتا، براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا به دلیل وضعیت قرمز کرونایی حاکم بر استان، بار دیگر تمام فعالیت های ورزشی به جز فوتبال لیگ برتر، تعطیل شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 20 July 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ، حبیب حسین زادگان در گفت و گویی اظهار داشت: :

در شرایط فعلی تا اطلاع ثانونی تمام فعالیت های ورزشی در استان مازندران متوقف شد و این تصمیم نیز برای حفظ سلامت ورزشکاران اتخاذ شده است.
وی اضافه کرد :

با متخلفینی که اقدام به بازگشایی اماکن ورزشی نمایند و به مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا بی توجهی کنند شدیداً برخورد خواهد شد و قطعاً نسبت به پلمپ چنین اماکن ورزشی اقدام خواهد شد.
حسین زادگان تعطیلی شناگاهها و طرح های ساماندهی دریا را نیز از دیگر فعالیت های فرهنگی و ورزشی اعلام کرده که براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیل شد.
در استان مازندران حدود ۵۰ هیات ورزشی با بیش از ۱۷۰ هزار ورزشکار تحت پوشش بیمه فعالیت دارند و یک هزار و ۷۵۰ باشگاه ورزشی نیز در این استان مجوز فعالیت دارند که حدود ۶ هزار نفر در این باشگاهها اشتغال دارند.
براساس آمار رسمی هم اکنون حدود یک هزار و ۶۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند به طوری که حدود ۴۰ درصد از تخت های بیمارستانی اختصاصی به بیماران کووید ۱۹ در اشغال این بیماران قرار دارد و براساس اعلام وزارت بهداشت و درمان استان مازندران در زمره یکی از استان های با وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.
آمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در حدود دو هفته اخیر بیش از سه تا پنج برابر نسبت به اوایل تیرماه سال جاری افزایش یافت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار