محسن جهانشیر با تبریک سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و آغاز هفته ازدواج اظهار داشت: از ابتدای امسال ۷ هزار و ۴۵۴ نفر برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کردند.
کد خبر: ۸۷۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 22 July 2020
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان این که از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۷ هزار و ۴۵۴ نفر برای وام ازدواج ثبت نام کردند گفت: در ۳ ماهه نخست امسال ۳ هزار و ۴۰۸ نفر وام ازدواج گرفتند.

به گزارش تسنیم، جهانشیر اظهار داشت: از اسفند سال گذشته تا کنون به دلیل شیوع کرونا بخش عمده‌ای از فعالیت‌های حوزه ورزش و جوانان را به فضای مجازی انتقال دادیم.

وی افزود: اگر چه سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی ما در این ایام تعطیل بودند، اما ما این تهدید را به فرصت تبدیل کردیم و ورزش در خانه را ترویج کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این ۳۵۰ باشگاه در سطح استان فعالیت می‌کنند و باشگاه‌داران و مربیان بیشترین آسیب را در دوران کرونا دیدند گفت: کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونای استان در حال حاضر تمام فعالیت‌های باشگاه‌های دولتی و خصوصی استان هندان به غیر از تمرینات و مسابقات ۲ تیم لیگ دویی پاس و شهرداری تعطیل است.

جهانشیر با اشاره به اقدامات خیرخواهانه سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی استان همدان در ایام کرونا عنوان کرد: در این ایام سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی همدان ۱۳ میلیارد ریال جمع‌آوری و برای محرومان بسته کمک معیشتی تهیه کردند.

وی تصریح کرد: سمن‌های ما نیز از جمله ۲ سمن در ملایر و ۳ سمن در همدان به تولید ماسک در این ایام پرداختند و هیئت‌های ورزشی نیز به گندزدایی معابر کمک کردند.

وی با تبریک سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و آغاز هفته ازدواج اظهار داشت: از ابتدای امسال ۷ هزار و ۴۵۴ نفر برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: از این تعداد در ۳ ماهه نخست امسال ۳ هزار و ۴۰۸ نفر موفق به دریافت وام ازدواج شدند.

جهانشیر با اشاره به این که هر سال معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان به مناسبت هفته ازدواج بیش از ۱۰۰ برنامه ترتیب می‌داد عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا سعی کردیم اهم برنامه‌ها که نزدیک به ۴۵ برنامه است را در صورت امکان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و در غیراینصورت به صورت مجازی برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار