کد خبر: ۸۸۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۹ 31 July 2020

شهید مدافع حرم فرامرز رضازاده، اول شهریور سال 1348 در روستای منجنیق از توابع باغملک دیده به جهان گشود.

همزمان با دوران نوجوانی‌اش جنگ تحمیلی آغاز شد. در همین زمان اولین بارقه‌های عشق به فرهنگِ مقاومت، ایثار و شهادت در او به‌وجود آمد و در سن14 سالگی درسال 1362راهی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل شد. در همین ایام با رزمنده شجاع و مخلص شهید محمدرضا علیخانی آشنا شد که این دوستی تا لحظه شهادت در حلب سوریه ادامه داشت.



شهید رضازاده درعملیات‌های خیبر، بدر، والفجر8، کربلای4، کربلای5، نصر4، نصر8 و بیت‌المقدس حضور یافت. زخم‌های به جامانده بر پیکر مطهر ایشان از ناحیه دست و پا و موج گرفتگی و شیمیایی شدن هرگز کوچک‌ترین خللی در اراده پولادین این راد مرد در دفاع  از شرف و کیان ایران اسلامی به‌وجود نیاورد بلکه انگیزه‌اش را بالاتر هم برد.  همزمان با آغاز جنگ در سوریه، با اختیار خود و آگاهانه عازم آن کشور شد تا با داعش مقابله کند.

سرانجام روز 29 آذر سال 94 همراه با همرزم دیرینه خود شهید محمدرضا علیخانی در اثر اصابت موشک مستقیم دشمن به فیض عظیم شهادت که آرزوی دیرینه‌اش بود رسید. شهید رضازاده همواره از سوریه به‌عنوان خط مقدم نبرد حق علیه باطل یاد می‌نموده‌اند و معتقد بودندکه تمام کفار، صهیونیست‌ها، مدعیان اسلام آمریکایی و وهابیون آدمکش جبهه واحدی را تشکیل داده‌اند، که هدفشان شکست اسلام حقیقی ناب محمدی(ص) است.

منبع: کیهان

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار