کد خبر: ۸۸۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 05 August 2020

 

سیدجواد فیض‌حسینی؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از توزیع ۴۸ میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: این میزان نفت گاز طی چهار ماه نخست سال‌جاری به این بخش اختصاص یافته است.

////////////////////////////////

علی‌اصغر عباسی؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از معرفی این منطقه به عنوان یکی از چهار منطقه برتر در زمینه بیشترین میزان تبدیل خودروهای عمومی به گازسوز  خبر داد و گفت: پس از اعلام سراسری آغاز طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی در کشور از ۲۴ خرداد ماه سال جاری، تبلیغات گسترده‌ای در خصوص اجرای این طرح در سطح استان انجام شده است.

///////////////////////////////

سیدمحمود طاهری؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی و توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان قم اجرایی شد.

وي با تاکید بر اینکه ممکن است برخی کارگاه‌ها با عناوین گوناگون بخواهند وجهی را بابت گازسوز کردن خودروها از مالکان دریافت کنند، بیان کرد: نظارت‌های جدی در اجرای این طرح وجود دارد و مردم باید بدانند این طرح در بخش نخست برای خودروهای حمل و نقل عمومی به صورت رایگان است و هیچ وجهی در این ارتباط دریافت نمی‌شود.

 //////////////////////////////

حسین عبدلی؛ معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از اجرای طرح آزمایشی توزیع الکترونیکی نفت سفید در استان سمنان خبر داد و گفت: با توجه به تغییر فرآیند توزیع از کالا برگ کاغذی به الکترونیکی و ایجاد بستر لازم و هماهنگی‌های انجام شده با فروشندگی‌ها، نواحی و ستاد منطقه، امسال سری سوم توزیع نفت سفید در سطح استان به صورت الکترونیکی انجام شد.

////////////////////////////

محمدحسین مدبر؛ رئیس امور جایگاه‌های سی.ان.جی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در برخی مناطق شهر مشهد هنوز نیاز به ایجاد جایگاه سی.ان.جی داریم، به همین دلیل با احداث جایگاه در شهر مشهد توسط کسانی که متقاضی باشند، موافقت می‌کنیم و محدودیتی برای شهر مشهد نداریم.

/////////////////////////////

عبدالله گیتی منش؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰ میلیون لیتر نفت سفید به روستا‌های کردستان ارسال شده است.

/////////////////////////////

با حكم سعيد ستارى نايينى؛ مديرعامل شركت ملى مهندسى و ساختمان نفت ايران، خليل حميدي به سمت سرپرست روابط عمومى اين شركت منصوب شد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار