فرمانده انتظامی مازندران گفت: کلاهبرداران اینترنتی که با استفاده از فروش نرم افزارها حدود ۱۹ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، توسط ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در شهرستان قائمشهر دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۸۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 10 August 2020

 

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه خبری پلیس مازندران ، سردار مرتضی میرزایی توضیح داد: با مراجعه یکی از شهروندان به مراجع انتظامی قائمشهر مبنی بر کلاهبرداری از وی در پی خرید اینترنتی غلات و خوراک دام و طیور، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی با اعلام این که متهمان با درج آگهی فروش غلات در یکی از شبکه های مجازی با استفاده از خطوط ارتباطی جعلی و جلب اعتماد مال باختگان از آنان کلاهبرداری می کردند ، گفت : پس از پی جویی های فنی ، ماموران ۲ کلاهبردار حرفه ای اهل استان های خراسان رضوی و البرز را که در شهرستان قائمشهر سکونت داشتند ، شناسایی کردند.

سردار میرزایی افزود : پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از منزل آنان که به صورت استیجاری در آن سکونت داشتند چندین دستگاه گوشی تلفن همراه و سیم کارت با نام های مختلف کشف شد.

وی اظهار داشت : متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از ۱۱ نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران در پایان با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به مردم توصیه کرد که در معاملات تجاری و خرید و فروش کالا در فضای مجازی و حقیقی مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند و در خرید های اینترنتی حتما از سایت های مجاز استفاده کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار