مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:
اسد الله تولیده گفت: ۲۶ مرداد روز تاریخی، بسیار ارزشمند و با عظمتی است و تلاش می کنیم که هر آنچه در توان داریم به مناسبت ۲۶ مرداد و تجلیل از آزادگان سرافراز در سطح استان انجام دهیم.
کد خبر: ۸۸۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 12 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ اسدالله تولیده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به 26 مرداد ماه سالروز ورود ازادگان به کشور گفت: شهید صارم طهماسبی خود را در تمام جغرافیای جنگ برای خدمت به آرمان های نظام و انقلاب اسلامی وقف کرده بود.

وی با بیان اینکه شهید طهماسبی در تمام سطوح فعالیت داشت  و حضور ایشان  در  تمام دوران جنگ و دفاع مقدس تأثیرگذار بود، تصریح کرد: امیدواریم که از وصیت نامه شهدا در مسیر زندگی خود بهره ببریم و بتوانیم در راستای ادامه راه شهدا و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی گام برداریم.

تولیده با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، تصریح کرد: ۲۶ مرداد روز تاریخی، بسیار ارزشمند و با عظمتی است و تلاش می کنیم که هر آنچه در توان داریم به مناسبت ۲۶ مرداد و تجلیل از آزادگان سرافراز در سطح استان انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهیدان، فداکاری جانبازان و مقاومت آزادگان سرافراز است، گفت: امروز وظیفه داریم  از کسانی که سال ها در غربت، اسارت و در زیر شکنجه های رژیم بعثی، از آرمان های امام احل و انقلاب دست نکشیدند بلکه با تمام وجود و با تحمل اسارت از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع  کردند. تجلیل کنیم.

تولیده با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا خیلی از فعالیت های ما را به حاشیه برده و اجازه برگزاری همایش ها و گردهمایی را برای جامعه ایثارگری را از ما گرفته است، ابراز کرد: اما در هر صورت وظیفه داریم که از جامعه ایثارگران تجلیل  کنیم و در این راستا شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان ایلام با حضور استاندار ایلام و با محوریت برنامه های ۲۶ مرداد برگزار گردید.

 وی بیان کرد: در ماه گذشته این جلسه در سطح استان ۲ بار برگزار شد که جلسه دوم با محوریت آزادگان برگزار گردید و در این جلسه مقرر شد که تمام مدیران استانی و فرمانداران به بهترین نحو ممکن از آزادگان شاغل و بازنشسته در ادارات تجلیل کنند و همچنین  ارزیابی لازم از برگزاری این برنامه ها در سطح فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان نیز صورت گیرد و مدیرانی که بهترین نحو ممکن از آزادگان تحلیل  می کنند، تقدیر و با مدیرانی که ضعیف عمل کرده اند،  برخورد شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یادآور شد: دیدار با خانواده های معظم شهدا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، برگزاری راهپیمایی خانوادگی با مجوز ستاد مبارزه با کرونا، حضور در بیمارستان ها و تکریم از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها با حضور آزادگان با همان لباس زرد رنگ دوران اسارات برای عرض خدا قوت به این عزیزان، برگزاری مسابقه سفیران سبز در فضای مجازی و مصاحبه با نخبگان آزاده و انتشار آن در فضای مجازی از برنامه های سالروز بازگشت آزادگان قهرمان به کشور در استان است.

تولیده گفت:  حضور در برنامه زنده تلویزیونی و بیان خاطرات آزادگان از طریق شبکه استانی سیما، حضور آزادگان در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، تقدیر از آزادگان در تمام شهرستان های استان و راه اندازی پویش تجلیل از آزادگان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با کمک و همراهی اصحاب رسانه استان از دیگر فعالیت های این بنیاد در سالروز بازگشت آزادگان به کشور است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره الماس های درخشان در سطح کشور، ابراز کرد: این  برنامه به صورت ویدیو کنفرانس با حضور ریاست محترم سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و مسولان استانی در سطح استان به منظور از تجلیل از  آزادگان  استان برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  گفت: برنامه ریزی لازم برای گرامیداشت ۲۶ مرداد انجام شده است و تلاش می کنیم که برنامه ای در فضای مجازی با کمک رسانه ها مانند یادواره شهدای زرنه  ایوان انجام دهیم و از ظرفیت فضای مجازی برای شناساندن و معرفی آزادگان، بیان خاطرات و سختی های دوران اسارت آزادگان استفاده شود.

تولیده با بیان اینکه استان ایلام ۳۳۷ آزاده را در دوران ۸ سال دفاع مقدس تقدیم آرمان های نظام و انقلاب اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت ها برای گرامیداشت سالروز آزادگان به میهن اسلامی استفاده می شود./ح

 

ایلام بیدار

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار