رئیس پلیس فتا استان کردستان به آسیب‌ها و مشکلات روابط دوستانه در فضای مجازی پرداخت و گفت:این روز‌ها به دلیل گستردگی شبکه‌های اجتماعی شکل گیری روابط دوستانه در این فضا رو به افزایش است.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 13 August 2020

سرهنگ مهدی دانش پور رییس پلیس فتا استان کردستان در خصوص مشکلات این روزهای شبکه های اجتماعی گفت: این روزها به دلیل گستردگی شبکه های اجتماعی شکل گیری روابط دوستانه در این فضا رو به افزایش است.هرنوع رابطه ای در دنیای مجازی ، می تواند آسیب هایی جدی در پی داشته باشد .
سرهنگ دانشپور افزود: شبکه های اجتماعی فضای آزادی را در اختیار کاربران قرار می دهد که باعث ورود افراد به روابط نا متعارف می شود که در طولانی مدت اثرات مخربی متوجه فرد و کانون خانواده شان می شود.
دانش پور ادامه داد :روابط دوستی که در فضای مجازی شکل می گیرد ،فرصت شناخت عمیق را به شما نخواهد داد و بیشتر ناشی از احساسات زود گذر و هیجانات درونی است ،پس اطلاعات شخصی خود را افشا نکنید . ممکن است بعدها مورد سوء استفاده قرار گیرد ، این اطلاعات می تواند عکس ها و فیلم های خصوصی شما باشد.
در پایان دانش پور تاکید کرد: همشهریان بویژه بانوان قبل از هر کلیکی در فضای مجازی حتما تامل و تفکر کنند چرا که آسیب های بعد آن بسیار گزنده و تلخ خواهد بود .

سرهنگ مهدی دانش پور رییس پلیس فتا استان کردستان در خصوص مشکلات این روز‌های شبکه‌های اجتماعی گفت: این روز‌ها به دلیل گستردگی شبکه‌های اجتماعی شکل گیری روابط دوستانه در این فضا رو به افزایش است. هرنوع رابطه‌ای در دنیای مجازی، می‌تواند آسیب‌هایی جدی در پی داشته باشد.
سرهنگ دانشپور افزود: شبکه‌های اجتماعی فضای آزادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که باعث ورود افراد به روابط نا متعارف می‌شود که در طولانی مدت اثرات مخربی متوجه فرد و کانون خانواده شان می‌شود.
دانش پور ادامه داد:روابط دوستی که در فضای مجازی شکل می‌گیرد، فرصت شناخت عمیق را به شما نخواهد داد و بیشتر ناشی از احساسات زود گذر و هیجانات درونی است، پس اطلاعات شخصی خود را افشا نکنید. ممکن است بعد‌ها مورد سوء استفاده قرار گیرد، این اطلاعات می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی شما باشد.
در پایان دانش پور تاکید کرد: همشهریان بویژه بانوان قبل از هر کلیکی در فضای مجازی حتما تامل و تفکر کنند چرا که آسیب‌های بعد آن بسیار گزنده و تلخ خواهد بود.
برچسب ها: فضای مجازی ، پلیس فتا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار