استاندار اصفهان گفت: ستاد ویژه احیای صنعت گردشگری اصفهان زیر نظر شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی استان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ 15 August 2020

عباس رضایی در حاشیه جلسه شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی استان افزود: این ستاد متشکل از نمایندگانی از استانداری، شهرداری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دادگستری، اتاق بازرگانی، صداو سیما، اتاق اصناف، کانون گردشگری، اتاق تعاون، تبلیغات اسلامی و نطارت بر اماکن نیروی انتظامی است.

وی تاکید کرد: این ستاد موظف است ظرف ۱۵ روز نسبت به تهیه و تدوین آیین ‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های خود اقدام کند.

استاندار اصفهان تشکیل این ستاد را اقدامی مبتکرانه دانست و بیان کرد: اصفهان به دلیل بالا بودن آمار گردشگران داخلی و خارجی در تشکیل این ستاد اولویت دارد و اقدامی بسیار خوب در دوران کرونا خواهد بود.

وی اظهارداشت: مقرر شد یک شرکت مقصد گردشگری استان توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با مشارکت سایر شهرستان‌های استان تشکیل شود.

رضایی به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان صدا و سیمای اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: این شرکت در آینده به سایر نقاط استان مانند کاشان تعمیم خواهد یافت.

وی تصریح کرد: به دنبال ایجاد فرصت و مشوق‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در حوزه گردشگری و به ویژه استفاده از امکانات موجود هستیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: وضعیت اصفهان در زمینه گردشگری خوب است اما در زمان حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا گردشگری استان با مشکلاتی روبه رو شده است.

وی افزود: باید تمهیدات زندگی با کرونا و به تبع آن گردشگری در کرونا را بیندیشیم و آموزش ببینیم تا بتوانیم با این ویروس به زندگی خود ادامه دهیم.

رضایی تصریح کرد: مشکلات سد راه فعالان اقتصادی باید جمع‌بندی و درخصوص آن تصمیم‌گیری شود تا براساس اولویت به رفع آن‌ها اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار