معاون فرهنگی دانشجویی موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم با اشاره به فعالیت موسسه ‌آموزش عالی طلوع مهر در ایام کرونا گفت: برگزاری جلسات مدیران گروه ها نیز در دستور کار بود و با استفاده از فضای مجازی، هیچ کاری تعطیل نشد و فقط سبک آن را تغییر دادیم.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۲ 16 August 2020

به گزارش تابناک قم، محمود معمارزاده در گفتگو با خبرنگاران گفت: توجه به دانشجویان و حفاظت از جان آنها برای ما اهمیت دارد و از این رو از ابتدا در راستای برنامه ریزی در این زمینه تلاش شد.

معاون فرهنگی دانشجویی موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم گفت: برخی از امتحان ها که قرار بود به صورت حضوری برگزار شود را با نهایت حساسیت برگزار و با رعایت فاصله گذاری و با تایید مرکز بهداشت استان برگزار کردیم.

وی گفت: برقراری ارتباط مستمر با دانشجویان یکی از اقدامات صورت گرفته بود تا از احوال آنها با خبر و در صورت بروز مشکلات بتوانیم آنها را برطرف کنیم.

معمارزاده گفت: با بیش از 50 نفر نماینده دانشجویان در واتساپ و برنامه های موسسه در ارتباط بودیم و مشکلات آنها در موضوع آموزش مجازی را برطرف کردیم.

معاون فرهنگی دانشجویی موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم گفت: همچنین از طریق نماینده دانشجویان و گروه های علمی همواره از دیدگاه های دانشجویان استفاده شد و تلاش کردیم که گزارش هایی را در راستای رفع مشکلات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه موسسه آموزش عالی طلوع مهر، فضا را برای حضور دانشجویان بدون کنکور آماده کرده است گفت: درصد دانشجویانی که بدون کنکور در دانشگاه پذیرفته می شوند 85 درصد است و بسیاری از این دانشجویان می توانند بدون آزمون شرکت کنند.

معمارزاده گفت: برگزاری جلسات مدیران گروه ها نیز در دستور کار بود و با استفاده از فضای مجازی، هیچ کاری تعطیل نشد و فقط سبک آن را تغییر دادیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار