۳۰۰ دانش آموز بدون هویت در دامغان؛
به گزارش تابناک سمنان: حسن کاتبی مدیر آموزش و پرورش دامغان گفت: ۶۵ درصد دانش آموزان شهرستان به سامانه شاد دسترسی دارند و مابقی از طریق رسانه‌ها و درس‌نامه، به تحصیل ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ 27 August 2020

مراحل ورود دانش‌آموزان به شبکه "شاد" + فیلم- اخبار فرهنگیان و - اخبار  اجتماعی تسنیم - Tasnim

وی صبح پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش دامغان به میزبانی سالن جلسات شهدای دانش‌آموز این شهرستان با بیان اینکه ۶۵ درصد دانش آموزان دامغان به سامانه شاد دسترسی دارند، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی در آموزشگاه‌ها ثبت نام کردند.

دبیر شورای آموزش و پرورش دامغان با اشاره به اینکه در این شهرستان ۳۰۰ دانش‌آموز فاقد هویت وجود دارد، اظهار داشت: در تلاش هستیم برای تحصیل دانش آموزان فاقد هویت در دامغان تعیین تکلیف شود.

حسن کاتبی اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس از نیمه شهریور ماه ۹۹ هستیم، همه مدارس برای حضور دانش آموزان دامغانی ضد عفونی می‌شود.

کاتبی به احداث ۱۶ مدرسه با ۱۱۲ کلاس درس و با وسعت ۱۸ هزار متر مربع طی سه سال اخیر در دامغان خبر داد و اظهار داشت: پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و مرمت مدارس دامغان اختصاص یافت همچنین باید گفت در سال تحصیلی جدید ۱۳ هزار و ۹۶۰ دانش‌آموز دامغانی در ۱۱۰ آموزشگاه از نیمه شهریور و همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار