استاندار فارس با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در سطح استان فارس رو به کاهش است اما سرعت کمی دارد، افزود: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و نیز افزایش نظارت‌ها شاهد کاهش هرچه بیشتر این روند باشیم.
کد خبر: ۸۹۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 31 August 2020

تابناک فارس به نقل از میزان:عنایت‌الله رحیمی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های ستاد استانی مقابله با کرونا در فارس اظهار داشت: روند فوت و بستری ناشی از کرونا به شدت کاهشی است و روند ابتلاء به این بیماری نیز رو به کاهش است.

وی با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در سطح استان فارس رو به کاهش است اما سرعت کمی دارد، افزود: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و نیز افزایش نظارت‌ها شاهد کاهش هرچه بیشتر این روند باشیم.

استاندار فارس یادآور شد: در ایام عزاداری محرم هیئات مذهبی در مراسمات خود مسائل بهداشتی را در حد مطلوبی رعایت کردند، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی نیز در این مراسمات رعایت شده است.

وی تاکید کرد: در یک ماه اخیر سخت‌‎گیری زیاد و نظارت شدید بر فعالیت اصناف، ادارات، بانک‎ها و فعالیت‌های تولیدی و صنعتی مختلف انجام شده است و نتیجه آن نیز کاهش تعداد ورودی افراد مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها بوده است ضمن اینکه کاهش فوتی‌ها را نیز در پی داشته است.

رحیمی یادآور شد: یکی از دغدغه‌های پیش‌رو، بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها همزمان با شیوع کروناست؛ باید تلاش شود تا امکانات لازم فراهم شود. موارد زیربنایی برای آموزش را فراهم کردیم و برای آموزش مجازی هم اقدامات لازم صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار