مشکلات بی پایان کرونا؛
به گزارش تابناک سمنان: امیر نجفی رئیس آموزش‌وپرورش گرمسار بابیان اینکه درمجموع ۱۵ هزار دانش‌آموز در این شهرستان تحصیل می‌کنند، گفت: هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز از امکانات ارتباطی برای حضور در کلاس‌های مجازی برخوردار نیستند.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 31 August 2020

آموزش مجازی مدرسه روزبه | موسسه فرهنگی روزبه

رئیس آموزش‌وپرورش گرمسار پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش گرمسار به میزبانی سالن جلسات آموزش‌وپرورش این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۳ مدرسه با ۷۷۰ کلاس درس در گرمسار وجود دارد که ۱۵ هزار و ۸۴۳ دانش‌آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند.

وی افزود: این دانش‌آموزان به‌واسطه سکونت در مناطق محروم و یا نیاز مالی از امکاناتی مانند تلفن همراه هوشمند و زیرساخت‌های اینترنتی برخوردار نیستند که برای رفع این مشکل نیازمند حمایت و مشارکت خیران آموزشی هستیم.

امیر نجفی بابیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی لازم برای آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان دغدغه اصلی این نهاد است، اعلام کرد: یک هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز در گرمسار شناسایی شدند که از امکانات لازم برای بهره‌گیری از ظرفیت آموزش مجازی برخوردار نیستند.

نجفی با تأکید بر اینکه تمام مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی از ۱۵ شهریورماه بازگشایی می‌شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت رنگی شهرستان در شیوع کرونا و اعلام ستاد مقابله با کرونا برنامه آموزشی در مدارس به‌صورت حضوری در وضعیت سفید، غیرحضوری در وضعیت قرمز، ترکیبی حضوری و غیرحضوری در وضعیت زرد و نارنجی خواهد بود.

رئیس آموزش‌وپرورش گرمسار با اشاره به کمبود نیروی معلم و فرهنگی در این شهرستان بیان کرد: ۷۶۰ دبیر و آموزگار در مدارس این شهرستان به دانش‌آموزان تدریس می‌کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار