حجت الاسلام حسینی شاهرودی:
نماینده سابق، ولی فقیه در استان کردستان گفت: تشکیل مرکز مطالعات راهبردی اولین کار ما در استان بود تا از دیدگاه‌های نخبگان استان در مسیر توسعه استفاده شود.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 03 September 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان ،آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح امروز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه نماینده، ولی فقیه در کردستان که با حضور حجت‌الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد، اظهار کرد: این ۱۰ سال یکی از بهترین دوران خدمت من میان مردم استان کردستان بود.
آیت الله حسینی شاهرودی ادامه داد: اینکه احساس رضایت مردم و مقام معظم رهبری را حس کردم بهترین نتیجه برای کار من بود و به همین دلیل خدای بزرگ را شاکرم.
نماینده سابق، ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: مردم استان کردستان بسیار با محبت و خون گرم هستند و در این یک دهه خدمت من در استان کردستان هیچ وقت احساس غربت نکردم.
وی بیان کرد: ارتباط با مردم بسیار ارزشمند است و تمام سعی خودم را برای حفظ این ارتباط انجام دادم و همواره سعی می‌کردم این ارتباط با مردم در بهترین شرایط ممکن در دستور کار باشد.
آیت الله حسینی شاهرودی گفت: وظیفه ما همکاری با مسئولین استان در راستای توسعه استان بود و سعی کردیم با استفاده از ظرفیت‌ها و استعداد‌های در اختیار در راستای توسعه کردستان گام‌های مثبتی برداشته شود.
نماینده سابق، ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: هدف من از ابتدای زمان خدمتم این بود تا تمام تلاشمان را انجام دهیم که کردستان آرام و پایدار باشد و خوشبختانه دستاورد‌های خوبی نیز در این مسیر به دست آمد.
وی با اشاره به لزوم حمایت از نیازمندان به عنوان یک اولویت اصلی، افزود: تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات قشر ضعیف جامعه در استان انجام دادیم.
آیت الله حسینی شاهرودی در ادامه گفت: تمام تلاشمان این بود که سطح علمی را چه در حوزه و چه در دانشگاه‌های استان افزایش دهیم و اینکه رابطه‌ای بسیار دوستانه بین اهل تشیع و تسنن در استان صورت گرفت.
وی افزود: زیرساخت‌های بسیار خوبی برای مراکز دینی در استان کردستان صورت گرفت و نمونه بارز آن تاسیس مرکز آموزش مذهب امام شافعی بود.
نماینده سابق، ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: ارتباطات دینی که در استان کردستان با دنیا گرفته شد بسیار مناسب و کارساز بود.
وی با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی در استان کردستان به عنوان یک اولویت اصلی، افزود: وحدت و همدلی استان کردستان اثر بسیار مناسبی بر دیگر نقاط دنیا گذاشت.
آیت الله حسینی شاهرودی گفت: تشکیل مرکز مطالعات راهبردی اولین کار ما در استان بود تا از دیدگاه‌های نخبگان استان در مسیر توسعه استفاده شود.
وی افزود: شاخص‌های استان کردستان در بسیاری از موارد از میانگین کشوری بالاتر است و این نشانه تلاش‌های انجام شده است.
نماینده سابق، ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به همکاری بسیار خوب اصحاب خبر و رسانه، عنوان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران همیشه پرتلاش و موثر پای کار بودند.
وی افزود: لطف مردم بود که نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری باشم و در چهار سال آینده نیز کاملاً تلاش خودم را برای مردم استان در مجلس خبرگان رهبری انجام می‌دهم.
آیت الله حسینی شاهرودی افزود: همه مسئولین استان باید در موفقیت حجت‌الاسلام پورذهبی یک دل کار کنند و از هیچ کمکی در راستای کمک به وی دریغ نکنند.
 
 
 
 
 
 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار