پروژه جمع آوری فاضلاب روستای کهریزه با حضور نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه سقز و معاونین و مسئولین ادارات افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۹۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 07 September 2020
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان مدیر آبفا شهرستان سقز در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: طبق وعده‌های داده شده قبلی و در کمترین زمان ممکن این پروژه به اتمام رسیده و با اجرای این پروژه، فاضلاب روستای کهریزه به شبکه فاضلاب شهری متصل شد..
عباس ولایتی با اشاره به اینکه مردم روستای کهریزه طی سال‌های گذشته از مشکل دفع فاضلاب و کم آبی رنج می‌بردند گفت: این پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت به طول ۴۰۰۰ متر اجرا شد که بدین ترتیب تعداد ۴۶۰ خانوار تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفتند.
وی در ادامه افزود: با افتتاح این پروژه، فاضلاب کهریزه به سمت تصفیه خانه فاضلاب سقز هدایت، جمع آوری و تصفیه شد؛ همچنین بستر مناسب برای اتصال فاضلاب فرودگاه سقز، پلیس راه و سایر مناصق منفصل این محدوده فراهم گشته است
ولایتی خاطرنشان کرد: این پروژه در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی منطقه نقش چشمگیری داشته و امسال تلاش خواهیم کرد در راستای اصلاح شبکه آب و فاضلاب در سطح شهرستان ۱۵ کیلومتر خط اجرا کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار